Så var jeg til tidlig scanning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
1 svar
0 synes godt om
6. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Lægen var sød, han scannede mig og vi så den lille bitte bitte... Spire... et lille bitte hjerte der blinker. Den sad, hvor den skulle. Den så ud som den skulle nu - han målte den til at være 6+3. Jeg tror nu stadig på 7+0, da jeg er helt sikker på, hvornår det var. Men han sagde også at det er meget usikkert at beregne termin på det tidspunkt, fordi det er umuligt at måle den nøjagtigt.

Han sender min journal videre til graviditetsafsnittet, så jeg kan blive undersøgt NF så absolut tidligt som muligt. Han mente at jeg kan komme til nf omkring 9+4, men en veninde jeg har, der arbejder som scanne-dame i horsens, siger at det tidligst er 11+1... Hmm... Så nu må vi se, hvornår jeg bliver indkaldt...

Men altså - lægen sagde idag, at det er TÆT på usansynligt at det skulle ske for os én gang til... det beroligede mig lidt, men jeg er stadig ikke overbevist, før efter NF.

Jeg var selvfølgelig rystende nervøs i morges, fordi jeg bare fik den idé, at den nu var død og jeg skulle blive derinde og have en udskrabning og alt muligt... ihh altså - hvor vil jeg bare gerne over alle de dumme tanker.

Men det var ok at se den... mmm...

Og Tom er meget mere rolig. Det er ligesom gået op for ham: JA, din kone ER gravid... MÆND altså... :-S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2009

Nemesis

Ahh det skal NOK gå godt!!! men gud hvor jeg kender din følelse. mistede i dec og trods flere scanninger og NF godt overstået venter jeg nu på at få MD overstået.