Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
StineW79 skriver: Stod i går og var ved at tage tøj på, da thea 5 år spørg, Mor hva er det for nogle striber du har på maven?? Jamen det er strækmærker forklare jeg, hvorefter thea udbryder IH MOR HVOR ER DE FINE!! DE LIGNER REGNBUER Så nu syntes jeg da næsten selv at de er helt fine!! Tosset unge altså vh stine
Stod i går og var ved at tage tøj på, da thea 5 år spørg, Mor hva er det for nogle striber du har på maven?? Jamen det er strækmærker forklare jeg, hvorefter thea udbryder IH MOR HVOR ER DE FINE!! DE LIGNER REGNBUER Så nu syntes jeg da næsten selv at de er helt fine!! Tosset unge altså vh stine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
-Sigrid- skriver: Ej hvor sødt :-D Jeg tænker på mine som mine tigerstriber, og jeg har dem fordi jeg har været skide sej og gennemført en graviditet
Ej hvor sødt :-D Jeg tænker på mine som mine tigerstriber, og jeg har dem fordi jeg har været skide sej og gennemført en graviditet
Ja hun er så sød!
Tigerstriber er da også mega seje! Vh stine
Havanagila skriver: Det er sgu da dejligt at have en datter der synes man er fin trods strækmærker. Når Isabella ser dem jeg har på mine lår tror hun jeg har slået mig og puster på dem hahaha
Det er sgu da dejligt at have en datter der synes man er fin trods strækmærker. Når Isabella ser dem jeg har på mine lår tror hun jeg har slået mig og puster på dem hahaha
Ja og det sjove er at jeg sådan normalt ik tænker ret meget over dem. Da hun så lige spurte hva de var for nogen, var jeg lige ved at tænke JA HVA ER DET ENDLIGE LIGE FOR NOGLE GRIMME STRIBER?? Men så var det jo lige at hun sagde at de var så fine og lignede REGNBUER, at så så jeg dem da også lige i et nyt lys. Dejligt!! Vh stine
PT skriver: Ja, det var da en helt anden måde at se på dem på. Jeg er fyldt med regnbuer - det er da til at leve med
Ja, det var da en helt anden måde at se på dem på. Jeg er fyldt med regnbuer - det er da til at leve med
Ja ik? Og guldet for enden af regnebuen, må jo så være de dejlige unger man får ud af dem! X
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128