Regnbue strækmærker *;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2014

Mother-love

StineW79 skriver:

Stod i går og var ved at tage tøj på, da thea 5 år spørg, Mor hva er det for nogle striber du har på maven?? Jamen det er strækmærker forklare jeg, hvorefter thea udbryder IH MOR HVOR ER DE FINE!! DE LIGNER REGNBUER Så nu syntes jeg da næsten selv at de er helt fine!! Tosset unge altså vh stine

Det er sgu da dejligt at have en datter der synes man er fin trods strækmærker. Når Isabella ser dem jeg har på mine lår tror hun jeg har slået mig og puster på dem hahaha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
-Sigrid- skriver:

Ej hvor sødt :-D Jeg tænker på mine som mine tigerstriber, og jeg har dem fordi jeg har været skide sej og gennemført en graviditet 

Ja hun er så sød!

Tigerstriber er da også mega seje! Vh stine

Anmeld

16. marts 2014

StineW79

Havanagila skriver:

Det er sgu da dejligt at have en datter der synes man er fin trods strækmærker. Når Isabella ser dem jeg har på mine lår tror hun jeg har slået mig og puster på dem hahaha

Ja og det sjove er at jeg sådan normalt ik tænker ret meget over dem. Da hun så lige spurte hva de var for nogen, var jeg lige ved at tænke JA HVA ER DET ENDLIGE LIGE FOR NOGLE GRIMME STRIBER?? Men så var det jo lige at hun sagde at de var så fine og lignede REGNBUER, at så så jeg dem da også lige i et nyt lys. Dejligt!! Vh stine

Anmeld

16. marts 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Ja, det var da en helt anden måde at se på dem på. Jeg er fyldt med regnbuer - det er da til at leve med

Anmeld

16. marts 2014

StineW79

PT skriver:

Ja, det var da en helt anden måde at se på dem på. Jeg er fyldt med regnbuer - det er da til at leve med

Ja ik? Og guldet for enden af regnebuen, må jo så være de dejlige unger man får ud af dem!  X

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.