bækkenløsning! :( 37+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.248 visninger
13 svar
4 synes godt om
14. marts 2014

justagirl

kan  jeg risikere at føde før, pga jeg har fået samlet mig en bækken løsning :s..  var til lægen idag pga smerter og konstante plukkeveer har haft dem uafbrudt siden i eftermiddags..

og fra tirsdag eftermiddag kl 15.. til onsdag morgen.. men ellers er de der 1-5 gange i timen.. kan det skyldes min bækkenløsning som jeg først nu ved jeg har haft siden hun satte sig fast uge 35 et eller andet..

ved slet ikke hvordan jeg skal takle denne bækkenløsning råd og vejledning fik jeg ikke hos lægen ..hmm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2014

Mor Christa

nej, bækkenløsning går "kun" udover dig, og forsager ikke fødsler. Plukveer kan tilgengæld udvikle sig og ende med at blive effektive og sætte en fødsel igang

Anmeld

14. marts 2014

justagirl

Mor Christa skriver:

nej, bækkenløsning går "kun" udover dig, og forsager ikke fødsler. Plukveer kan tilgengæld udvikle sig og ende med at blive effektive og sætte en fødsel igang

men bækkenløsning giver plukkeveer? har jeg ret?

Anmeld

14. marts 2014

Mor Christa

justagirl skriver:

men bækkenløsning giver plukkeveer? har jeg ret?

Nej, det burde de meget gerne ikke  
Jeg har hvert fald haft bækkenløsning både i første graviditet og anden graviditet, og har været til et utal af samtaler med læger, overlæger, jordemødre, fys og akupunktur-JM, og ingen har nogensinde nævnt at de skulle kunne forsage plukkeveer.
Jeg tror bestemt ikke at de kan give plukkeveer - bækkenløsning er jo leddene der bliver bløde i dit bækken.. Plukkeveer er "kun" livmoderen som øver sig..

Jeg tror ikke de giver plukkeveer - har nogen sagt det? 

Anmeld

14. marts 2014

Kamulla

Bækkenløwning giver ikke plukkeveer.. De giver bækkensmerter...

Anmeld

14. marts 2014

justagirl

Mor Christa skriver:

Nej, det burde de meget gerne ikke  
Jeg har hvert fald haft bækkenløsning både i første graviditet og anden graviditet, og har været til et utal af samtaler med læger, overlæger, jordemødre, fys og akupunktur-JM, og ingen har nogensinde nævnt at de skulle kunne forsage plukkeveer.
Jeg tror bestemt ikke at de kan give plukkeveer - bækkenløsning er jo leddene der bliver bløde i dit bækken.. Plukkeveer er "kun" livmoderen som øver sig..

Jeg tror ikke de giver plukkeveer - har nogen sagt det? 

så fatter jeg minus af jeg har plukkeveer hele tiden med smerter.. de køre i en smører igen som i tirsdags.. ååh..

Anmeld

14. marts 2014

Gevher Atici

justagirl skriver:

kan  jeg risikere at føde før, pga jeg har fået samlet mig en bækken løsning :s..  var til lægen idag pga smerter og konstante plukkeveer har haft dem uafbrudt siden i eftermiddags..

og fra tirsdag eftermiddag kl 15.. til onsdag morgen.. men ellers er de der 1-5 gange i timen.. kan det skyldes min bækkenløsning som jeg først nu ved jeg har haft siden hun satte sig fast uge 35 et eller andet..

ved slet ikke hvordan jeg skal takle denne bækkenløsning råd og vejledning fik jeg ikke hos lægen ..hmm

Da jeg var gravid med min søn, var jeg hos min læge pga. mange smerter i lænden. Hun sagde at det kunne være tidlige symptomer på bækkenløsning og hvis det blev værre skulle jeg komme igen for det kunne sætte gang i fødslen. Så jo jeg tror gerne på at bækkenløsning kan sætte gang i fødslen, ellers så lyver min læge..

Håber selvfølgelig ikke det sker for dig som det skete ved mig

Anmeld

14. marts 2014

Mortil223

justagirl skriver:

nu er du jo heldigvis passeret de 37 uger, så baby er klar til ankomst Så det ville jeg slet ikke være bange for

smæk benene op og slap af, lad vær at stresse og af belast bæknet, så skal det hele nok gå.

Anmeld

15. marts 2014

ano14316

så fatter jeg minus af jeg har plukkeveer hele tiden med smerter.. de køre i en smører igen som i tirsdags.. ååh..

Jeg tænker at det da bare er fordi du er så langt henne.. Det er jo heller ikke FOR tidligt hvis du føder efter 37+0..

Jeg har i øvrigt heller ikke oplevet nogen læger ikke noget kæde plukveer og bækkenløsning sammen... Og jeg har bækkenløsning og havde det også i 1. Graviditet

Anmeld

15. marts 2014

Kløver

Tror heller ikke selve bækkenløsningen har meget med plukveer at gøre.
Jeg tænker mere om det kan være fordi at plukveerne er ved at udvikle sig til rigtige at du har ondt

Føder man 37+0 eller derefter er det ikke for tidligt men at føde til termin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.