Anbefal fine ting til hjemmet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2014

MHB

Jeg er ret vild med de ovnfaste fade fra Rice man kan få blandt andet inde i plint. Det er sådan noget jeg aldrig ville købe selv, men jeg ønsker mig dem for jeg synes de pynter noget mere end de kedelige billige fra Ikea vi har nu  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2014

Pigent

Janne T. skriver:

Jeg ved aldrig hvad jeg skal ønske mig til fødselsdag og jul, og på samme tid er jeg pænt træt af vores hjem, som jeg synes mangler nogle fine ting.

Så nu vil jeg begynde at ønske mig ting til hjemmet. Jeg vil høre om i har nogle forslag? Jeg tænker ikke store dyre ting som møbler, men fx fine lysestager osv.

Indtil videre har jeg skrevet på:

Kähler lovesong vase
Kähler omaggio vaser
Kähler omaggio skål
Lyngby vase

Og så kunne jeg godt tænke mig nogle af HAYs kalleidofade, men hvad bruger i de fade til? Gider ikke have dem hvis de ikke har nogen funktion i hjemmet  

Jeg har ikke alle tingene fremme som jeg har og de bliver nok først fundet frem når jeg flytter hjemmefra

Det jeg har fremme er
Fyrfadsstager fra Rosendahl
Kähler Omaggio vase i blå og hvid (den store)
Også nogle billeder i rammer, en opslagstavle og nips ting

Jeg kunne godt tænke mig nogle flere Kähler ting
Omaggio Minature vaser 3 stk. Sort og hvid
Omaggio Lille vase sort og hvid eller blå og hvid
Omaggio Mellem vase i sort og hvid eller blå og hvid
Omaggio Ny størrelse i sort og hvid

Anmeld

14. marts 2014

Røverdatter

Janne T. skriver:

Jeg ved aldrig hvad jeg skal ønske mig til fødselsdag og jul, og på samme tid er jeg pænt træt af vores hjem, som jeg synes mangler nogle fine ting.

Så nu vil jeg begynde at ønske mig ting til hjemmet. Jeg vil høre om i har nogle forslag? Jeg tænker ikke store dyre ting som møbler, men fx fine lysestager osv.

Kähler lovesong vase
Kähler omaggio vaser
Kähler omaggio skål
Lyngby vase

Og så kunne jeg godt tænke mig nogle af HAYs kalleidofade, men hvad bruger i de fade til? Gider ikke have dem hvis de ikke har nogen funktion i hjemmet  

Jeg synes ikke at der er noget federe end at bringe naturens rustik ind i hjemmet.

Med dette mener jeg ikke udelukkende mørkt, grumset træ.

Har et hold venner der har lavet de fedeste sager ud af naturens træ.

Tag birketræets grene og lav dit eget tøjstativ. Den kan monteres med kroge i væg eller holdbar reol/skab.

Gå på klunser-tur - det er oftest der de fede ting findes.

Jeg har det sødeste lille skrivebord - gammelt træbord (klunset) malet hvidt og lyseblåt.

Nå men hey, det er jo svært at ønske sig til jul (ups)

Men derfor kan du alligevel godt ønsker dig en masse rustik natursager. Så det hele ikke bliver hvidt og sort
F.eks. en fed (up-to-date) amager-hylde, et hyggeligt mini-skab (som du evt. selv kan male i fin pastelfarve.
MALING kan du jo også ønske dig ;-) (hvis du er DIY typen)

Anmeld

14. marts 2014

_-Kathrine-_

Kubus stagerne
Kähler botanica vaserne
Kähler lyshuse
Kay bojesen figurer
Royal Copenhagen
Ferm living wire basket

Anmeld

14. marts 2014

Maria-s

Her hjemme er vi begyndt at samle på Royal Copenhagen, det hvidriflede. Det er ikke så dyrt som de andre stel, men stadig super lækkert. Og så mikser vi det med enkelte dele fra de andre stel. Som fx mega musel kagefadet. Eller man kan tilføje enkelte tallerkner (og så bare vælge om det skal være den blå linje eller den sorte 

ja og så mikser vi det faktisk også med den røde serie fra Le Creuset. Elsker deres gryder, fade mv (og det er en del billigere end serveringsservice fra RC)

jeg synes det er super fedt at kunne dække et smukt bord. Om det bare er for manden og jeg. Eller når der kommer venner på besøg 

Og så kan du jo også ønske dig noget super lækkert sengetøj? Man kan altså godt mærke forskel på det noget dyre (det kan jo også fås på tilbud nu og da!) og så fx Jysk' sengetøj

hov og så ved jeg ikke hvad i har af lamper? Herhjemme er det i hvert gal noget det står på fremtidige ønskelister (eller nok mere gavekort dertil, pga af pris ) men smukke lamper, som passer den stil i nu finder frem til i skal have 

Anmeld

14. marts 2014

Filuca

Janne T. skriver:

Kähler lovesong vase
Kähler omaggio vaser
Kähler omaggio skål
Lyngby vase

Her er et lille udvalg af de ting og sager, vi har til at stå fremme til pynt herhjemme

Anmeld

15. marts 2014

TrineMine86

Super lækre ting du ønsker dig ;-)

her er lidt af mit:

kubus stage, Kristian vedel fugle, applicata svampe, kahler vase, og så samler jeg på Royal Copenhagen hvid riflet stel.. 

På min ønseseddel er der bl.a: 

hay sættekasse i akryl, hay tæppe, hay puder, muuto dots knage rækker i eg, hay bord "dont leave me", kubus bowle og meget mere :-) 

Anmeld

16. marts 2014

Billemyre

Lyshuse fra f.eks. Kähler (Urbania serien)
Tom Dixon lysestager til fyrfadslys
Høje glasflasker i yndlingsfarverne i vindueskarmen
Normann sofapuder (Brick)
Grafiske plakater

(Rimelig meget det samme alle de andre har sagt Man kan godt se, hvad der er moderne i øjeblikket, hehe.)

Anmeld

16. marts 2014

Muffin_girl

Her kører vi meget i lilla/mintgrøn/grå tema .. Med lidt sort og hvid.

Har forskellige lilla, mint, hvid puder med mønstre, det samme med et tæppe, vores sofa er grå. 

Lilla og grå lys med forskellige stager og holdere. 

Så har jeg Kähler Omaggio i lille og mellem med lilla/sorte striber. 

Og urtepotteskjulere i mint grøn(se billede)

Og det her ønsker jeg mig:

LOVE-song vaser Kähler (mini og mellem)
Eva Trio Champagneglas

GOTTGÖRA lanterne hvid, IKEA

Kähler Urbania byhus og højhus

Tube tørklæde med stjerner i grå, lyserød, Bordeaux el. sort

Eva Solo vandkaraffel, Lace

Royal Copehagen, Blå Mega Riflet: skåle, salatskål, sukkerskål, tekande, kande, vase, ovnfast fad, opbevaringskrukke (lille, mellem og stor)

Eva Solo bordskåner, sort

Dækkeservietter lilla, mintgrøn el. grå (4-6 stk)

Trip Trap bakke i sort træ (lille og stor)

Sødahl grydelapper i sort, lille eller grå

Kähler vase stor i sort/lilla stribet

Hay Megadot sengetæppe grey str.195cm*245cm

Anmeld

16. marts 2014

Marts<3

Jeg ELSKER ting fra bloomingville. Det er billigt, og fedt...

http://www.bloomingville.com

Samt ting fra Hay, Urban outfitters, brugskunst fra Ilva og bolia og retro fund fra loppemarkeder. Feks gamle Royal Copenhagen vaser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.