Hårprodukter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2014

Lykke:)

CH2012 skriver:

Hejsa allesammen

Min kæreste vil gerne prøve at gøre noget mere ud af sig selv med at sætte hår og sådan. Men han er virkelig i tvivl om hvilke produkter der er gode til at sætte håret.

Kom gerne med jeres bedste fif Mange tak 

Min kæreste bruger ID eller et eller andet mud han har hår a'la nr. to og tre. det er ret kort i siderne og langt på toppen. Hvis ikke han sætter det ser han lidt sjov ud hæhæ

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

14. marts 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

ID mud voks er et godt bud. Du kan købe det de fleste steder, også i Føtex. Men det er ikke særlig billig voks. 

Anmeld

21. september 2014

Mick

CH2012 skriver:

Hejsa allesammen

Min kæreste vil gerne prøve at gøre noget mere ud af sig selv med at sætte hår og sådan. Men han er virkelig i tvivl om hvilke produkter der er gode til at sætte håret.

Kom gerne med jeres bedste fif Mange tak 

Jeg har haft et MEGET stort hår, sidste år inden vores bryllups valgte jeg sku at få det tæmmet, så nu spiller det sku. Mit hår er meget tykt og krøller meget, så jeg skal bruge en stærk voks, og helst en del. Så jeg bruger pt den de har i Løvebjerg til 32-34 kr, kan ikke huske nævnet, men den mindre en del op IDVoks bare billiger (tror sku mange af de voks bliver lavet det samme sted, og så får de bare forskellige mærker på, og priser :-)

det var mit fif :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.