Jeg bløder :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2014

Moma

Håber det bedste!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2014

isabellasmor

Isabella_mor skriver:

Jeg har her til aften oplevet at jeg har blødt lidt. Det er brunt og lugter meget jernagtigt, så er slet ikke i tvivl om at det er blod. Jeg har ingen smerter.. (Og håber heller ikke at jeg får det) nu har jeg taget et bind på for at bedre at kunne holde øje med det, også hvis der skulle komme friskt blod. 

Jeg skal godtnok i praktik på sygehuset i morgen, men jeg tør ikke tage afsted hvis det er sådan at jeg er ved at miste. så jeg må jo ringe og sige at jeg ikke kommer. Og samtidig ringe til lægen i morgen og høre hvad jeg skal gøre. 

Men jeg er da nervøs, og håber virkelig ikke at den lille giver op.! håber virkelig at det bare er en ubetydelig blødning.  

Men suk. Sikke noget lort  

er 11+2 idag. 

Og sender et  Håber det blot er slimhinderne, men det tror jeg da nu også det bare er 

Anmeld

14. marts 2014

MorDk

14. marts 2014

LMX

Jeg tror endda at det er flere end hver 4. Sådan reelt set..

Jeg har blødt i samtlige graviditeter og venter nr 4 nu.. 

Anmeld

14. marts 2014

Isabella_mor

Jeg skal til lægen lidt i 11. Så må vi se. Lægen jeg talte med sagde at det lød umiddelbart fredeligt, men at de gerne vil kigge på mig så jeg ikke skal gå og være ked af det.  

Anmeld

14. marts 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Isabella_mor skriver:

Jeg skal til lægen lidt i 11. Så må vi se. Lægen jeg talte med sagde at det lød umiddelbart fredeligt, men at de gerne vil kigge på mig så jeg ikke skal gå og være ked af det.  

Dejligt med sådan en forstående læge

Håber den lille spire stortrives

Anmeld

14. marts 2014

Lykke:)

Isabella_mor skriver:

Jeg håber også bare at jeg er den hver 4. Kvinde som oplever at bløde under graviditeten.  

Det håber jeg også for dig

Anmeld

14. marts 2014

Isabella_mor

Update: 

Min læge var ikke bekymret, men det hedder nul sex, nul sport, jeg skal holde mig forholdsvist i ro. Holde øje med om det bliver mensturationslign. Blod. Og om jeg får smerter. I så fald Så skal jeg kontakte vagtlægen. Er det det samme som nu på mandag, skal jeg ringe til lægen igen og så vil jeg komme til scanning.

men hun sagde jeg havde små riftlignende ting på livmoderhalsåbningen som højest sandsyndelig er skyld i blødningen. Så nu krydser vi fingre for at det går væk. 

Anmeld

14. marts 2014

AnthonsMor

Isabella_mor skriver:

Jeg har her til aften oplevet at jeg har blødt lidt. Det er brunt og lugter meget jernagtigt, så er slet ikke i tvivl om at det er blod. Jeg har ingen smerter.. (Og håber heller ikke at jeg får det) nu har jeg taget et bind på for at bedre at kunne holde øje med det, også hvis der skulle komme friskt blod. 

Jeg skal godtnok i praktik på sygehuset i morgen, men jeg tør ikke tage afsted hvis det er sådan at jeg er ved at miste. så jeg må jo ringe og sige at jeg ikke kommer. Og samtidig ringe til lægen i morgen og høre hvad jeg skal gøre. 

Men jeg er da nervøs, og håber virkelig ikke at den lille giver op.! håber virkelig at det bare er en ubetydelig blødning.  

Men suk. Sikke noget lort  

er 11+2 idag. 

Jeg havde ofte små pletblødninger med brunt blod i løbet af min graviditet, og der var aldrig noget galt

Så længe det er brunt er det gammelt blod, der har siddet fra sidste mens faktisk, og så er det "bare" overskydende og vil ud..

Jeg håber på det bedste for dig!

Anmeld

14. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Isabella_mor skriver:

Update: 

Min læge var ikke bekymret, men det hedder nul sex, nul sport, jeg skal holde mig forholdsvist i ro. Holde øje med om det bliver mensturationslign. Blod. Og om jeg får smerter. I så fald Så skal jeg kontakte vagtlægen. Er det det samme som nu på mandag, skal jeg ringe til lægen igen og så vil jeg komme til scanning.

men hun sagde jeg havde små riftlignende ting på livmoderhalsåbningen som højest sandsyndelig er skyld i blødningen. Så nu krydser vi fingre for at det går væk. 

For at det går i sig selv meget meget hurtigt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.