Anonym skriver:
Mange tak for din erfaring, det er skønt lige at støtte sig op ad.
Tager lige og snakker med ham om det, men vil ikke presse på også derfor jeg ikke har sagt noget omkring det.
Blev også lidt bekymret for om det måske var fordi han ikke var sikker på at han ville mig.
Er forståeligt, er et usikkert område. Til at starte med var vi sammen som venner overfor min dreng, for at der ikke var for meget press på at han skulle kun li min nye kæreste, han var dog ikke gammel da de mødte hinanden første gang, men er glad for jeg ikke har ventet flere år, da han nu er som en far for ham, da han altid har kunne huske ham.
Så børnenes alder har stor betydning.
Min kæreste er 7 år ældre hvilket også betød meget. Vi snakkede om børn kort tid efter, og allerede før han mødte min søn, havde han lavet 'sjov' om at vi kun skulle have drenge børn og vennerne spurgte om vi ikke skulle giftes samme dag som dem, hvilket var et halvt år senere. På trods af det var jeg utrolig usikker, da vi er meget forskellige udad til, men det fungere perfekt sammen.
Meget kan betyde noget, men det vigtigste er at I begge lytter til jeres hjerte, vil i det begge også fåssnakket om det.

(undskyld det er så rodet skrevet, er ved at skrive stil samme tid

)
Anmeld