hygge til børne mgp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2014

stjernehimmel

Her plejer vi blot at se det med snolder...

MEN min datter sku på weekend ved far, som så skulle køre og se hendes gym opvisning lørdag og så se MGP om aftenen.... han har netop aflyst hele weekenden, pga begravelse....

Pyyyyha... hun forstår godt at det ikke er hans skyld men hun er helt synderknust, især over den opvisning han ikke ser og som hun har øvet konstant fordi han sku se den...

SÅ jeg tror at den skal ha hele armen, og vi skal ha kjoler og det hele på... og rigtig tøse hygge....når vi skal se mgp.. mon ikke os at det blir til en sving om....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2014

TNBC

forår skriver:

sikkert et dumt spørgsmål....men hvilken kanal blver det genudsendt??...synes ikke jeg kan finde noget nogen steder..

Ikke dumt..

Dr Ultra

Anmeld

13. marts 2014

helle85

stjernehimmel skriver:

Her plejer vi blot at se det med snolder...

MEN min datter sku på weekend ved far, som så skulle køre og se hendes gym opvisning lørdag og så se MGP om aftenen.... han har netop aflyst hele weekenden, pga begravelse....

Pyyyyha... hun forstår godt at det ikke er hans skyld men hun er helt synderknust, især over den opvisning han ikke ser og som hun har øvet konstant fordi han sku se den...

SÅ jeg tror at den skal ha hele armen, og vi skal ha kjoler og det hele på... og rigtig tøse hygge....når vi skal se mgp.. mon ikke os at det blir til en sving om....

hvor er det syndt for hende, selvom han jo ikke lige kan gøre for at det ligger den dag.

har ikke mulighed for at optage (tlf osv) opvisningen så han kan se det en anden dag

til den ene af min datters opvisning kunne man bestille en cd med opvisningen

hvor er det fedt at du gør så meget ud af det så hun kan få en hyggelig aften alligevel

Anmeld

13. marts 2014

helle85

AnjaM skriver:

Det var smart

Er nemlig helt sikker på at mine piger ikke kan holde sig vågne

ja det er det

men en længere oppe skrev at det blev genudsendt søndag på dr ultra

Anmeld

13. marts 2014

Kamulla

I år har Noah bestilt, koldskål med jordbær, chips og bland selv slik til mgp.. SIdste år havde vi popcorn og cupcakes, året før fastalavnsboller og nachos

Anmeld

13. marts 2014

Ellie79

helle85 skriver:

ved ikke om den ligger det rigtig sted

hvad skal i have at hygge med nå/hvis i skal se mgp med børnene, det er første gange min børn skal se det, så er lidt spændt på om de kan holde sig vågen

vi har selv valgt at lave noget frugtsalat

Vi giver den gas - pynter op med balloner laver hjemmelavet kyskager og skal have safte eller sodavand med sugerør også hedder den vidst for undtagelses skyld slik lørdag aften 

Min store pige tæller nærmest minutterne og hun har meddelt hun tager en lur så hun ikke går kold (som om det sker hehe) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.