9+2 billede af baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.014 visninger
11 svar
24 synes godt om
13. marts 2014

Soleil

Så ramte jeg uge 9+2  jeg har været til skanninger hver 14 dag for at sikre mig at alt er okay. Det rystede mig noget at miste i december måned, så det her har været en lille gave til mig selv 

Den har det godt den lille og vokser derud af. Den lå og sprallede rundt derinde 

Terminen er sat til den 13 okt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2014

Soleil

Hov glemte billedet 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. marts 2014

BigHope13

Åh hvor fin en lille reje håber alt fortsat går godt , og et tillykke skal lyde herfra

Anmeld

13. marts 2014

Lykke:)

Soleil skriver:

Så ramte jeg uge 9+2  jeg har været til skanninger hver 14 dag for at sikre mig at alt er okay. Det rystede mig noget at miste i december måned, så det her har været en lille gave til mig selv 

Den har det godt den lille og vokser derud af. Den lå og sprallede rundt derinde 

Terminen er sat til den 13 okt

Nååå en fin lille en! Stort tillykke

Anmeld

13. marts 2014

Lrm

Så er du da blevet gravid hurtig efter, er du ik? Og tillykke med rejen

Anmeld

14. marts 2014

Soleil

Tusind tak  Ja jeg mistede i starten af januar og havde sidst mens den 9 januar, så det gik rigtig hurtig 

Anmeld

14. marts 2014

Lrm

Ok så du fik mens 9 dage efter sa? Det har tager 2 mdr for mig har også været nød til 2 udskrabninger og mit hcg falder meget langsomt hos mig men krydser fungere for test dag den 25!

Anmeld

15. marts 2014

Soleil

åh det er jeg ked af at høre 

Kan se at jeg har skrevet forkert. Det var i starten af december jeg mistede, fik mens ret hurtig efter og er så blevet gravid ca 23 januar efter udregningerne. Min sidste mens var 9 januar 

Anmeld

15. marts 2014

Lrm

Soleil skriver:

åh det er jeg ked af at høre 

Kan se at jeg har skrevet forkert. Det var i starten af december jeg mistede, fik mens ret hurtig efter og er så blevet gravid ca 23 januar efter udregningerne. Min sidste mens var 9 januar 

Nåh okay det giver mere mening!! men dejlig det er lykkes så hurtig for jer!! Håber og krydser for det går lige så hurtig her 

Anmeld

15. marts 2014

Lrm

Hvor bliver du skannet henne hver 14 dag og hvad giver du?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.