Hvilken barnevognssele kan I anbefale?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.480 visninger
7 svar
5 synes godt om
13. marts 2014

lillemusen10

Nå piger... Har brug for lidt input!

min søn er nu blevet 7 mdr og er mere mobil. Jeg har taget en arvet barnevognssele i brug (mærket Thorn). Billede er vedhæftet. Jeg er dog ikke helt glad for den, da jeg synes min søn kommer til at ligge lidt ovenpå de spænder der er forneden. Han er lidt bred om måsen �� kender I til en sele, som har bløde spænder eller slet ikke spænder på samme sted? Vil jo helst ikke at den lille får tryk bagpå...��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2014

M (:

min søn er nu blevet 7 mdr og er mere mobil. Jeg har taget en arvet barnevognssele i brug (mærket Thorn). Billede er vedhæftet. Jeg er dog ikke helt glad for den, da jeg synes min søn kommer til at ligge lidt ovenpå de spænder der er forneden. Han er lidt bred om måsen �� kender I til en sele, som har bløde spænder eller slet ikke spænder på samme sted? Vil jo helst ikke at den lille får tryk bagpå...��

Vi er meget glade for vores babydan-sele (: 

Der er ingen spænder bagpå, og de to spænder i siden er til at spænde selen fast i bunden af barnevognen. 

Anmeld

13. marts 2014

Aabye

Vi har haft brugt samme sele.. Altså den Thorn sele... Har aldrig haft en bedre sele og spænderne har aldrig irriteret, selv ikke når vores dreng har ligget uden tøj om sommeren og sovet...

Anmeld

13. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi har en odder-sele, der er også spænder forneden men det har aldrig generet ham.

Anmeld

14. marts 2014

Pigent

Dan3 sele fra babydan
http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/vogne-og-tilbe hoer/--tilbehoer/barnevognsseler/baby-dan-%27dan-3 -sele%27/c-23/c-391/p-15829

Lad være med at købe seler der ser ud som de to her da jeg har oplevet børn der selv kan komme ud ad dem.
http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/vogne-og-tilbe hoer/--tilbehoer/barnevognsseler/babytroldselen/c- 23/c-391/p-12574

http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/vogne-og-tilbe hoer/--tilbehoer/barnevognsseler/trille-trillesele n/c-23/c-391/p-9559

Anmeld

14. marts 2014

(august)

Vi har den fra Odder og er vildt glade for den. 

Anmeld

14. marts 2014

lillemusen10

Tusind tak for svar piger. Tror jeg er ude i og prøve en af dem fra Babydan. De ser behagelige ud�� 

Anmeld

14. marts 2014

Francisca

lillemusen10 skriver:

Vi har babydan Lux selen

Og har været super glade for den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.