Frokost til 10 pers

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.107 visninger
17 svar
12 synes godt om
12. marts 2014

Angelspot

Jeg får besøg af 10 tøser en lørdag kl 12.30 til frokost. Jeg har lyst til at prøve andet end traditionel rugbrød osv, men er lidt blank på ideer. Jeg ville kunne servere brunch hvis klokken var 10 men da det først bliver kl 12.-12.30 vi skal spise, så har jeg ikke den store ide om hvad jeg kan finde på.

HJÆLP endelig og giv min ukreative hjerne lidt ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2014

Lykke:)

Angelspot skriver:

Jeg får besøg af 10 tøser en lørdag kl 12.30 til frokost. Jeg har lyst til at prøve andet end traditionel rugbrød osv, men er lidt blank på ideer. Jeg ville kunne servere brunch hvis klokken var 10 men da det først bliver kl 12.-12.30 vi skal spise, så har jeg ikke den store ide om hvad jeg kan finde på.

Hvad med en masse frugt samt lidt brød og pålæg?

Anmeld

12. marts 2014

EnGodMor

Angelspot skriver:

Har fundet lidt ideer på billeder 

Sandwich kunne fx være noget andet ristet brød, med kylling marinerede i karry, agurk, tomat osv. 

Lidt forskellige tærter., med lidt tilbehør til, fx grov flutes og salat

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. marts 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg stemmer også sandwich, evt så de ska samle dem selv! Lav rejesalat, tunsalat, æggesalat, stegt kylling, agurk, tomat, pebberfrugt, salatblade, pesto, dressing, revet chedder, soltørret tomater, spansk pølse og skinke. 2-3 forskellige slags brød, også er det bare i gang med at samle selv. Sådan har jeg gjort mange gange, da det meste ka laves dagen før, også bare ka sættes på bordet.

Og ellers er jeg med på forskellige tærter!

Kylling/ bacon tærte.

Lakse tærte.

Grønsags tærte, med porre, tomat.

Brokolig skinke tærte.

Og ellers noget kyllingebryst i fad, med forskellige grønsager, feks pebberfrugt, porre, champignon, og hva du ellers ka li, med monesovs og vilde ris til eller hjemmelavet båd kartofler. Vh stine

Anmeld

13. marts 2014

Angelspot

EnGodMor skriver:

Har fundet lidt ideer på billeder 

Sandwich kunne fx være noget andet ristet brød, med kylling marinerede i karry, agurk, tomat osv. 

Lidt forskellige tærter., med lidt tilbehør til, fx grov flutes og salat

Ej hvor er det bare nogle gode ideer!! 

Sushi undtaget, så er det en vildt god ide med stjerneskud. Er det ikke noget med det er på franskbrød?

Anmeld

13. marts 2014

Angelspot

StineW79 skriver:

Jeg stemmer også sandwich, evt så de ska samle dem selv! Lav rejesalat, tunsalat, æggesalat, stegt kylling, agurk, tomat, pebberfrugt, salatblade, pesto, dressing, revet chedder, soltørret tomater, spansk pølse og skinke. 2-3 forskellige slags brød, også er det bare i gang med at samle selv. Sådan har jeg gjort mange gange, da det meste ka laves dagen før, også bare ka sættes på bordet.

Og ellers er jeg med på forskellige tærter!

Kylling/ bacon tærte.

Lakse tærte.

Grønsags tærte, med porre, tomat.

Brokolig skinke tærte.

Og ellers noget kyllingebryst i fad, med forskellige grønsager, feks pebberfrugt, porre, champignon, og hva du ellers ka li, med monesovs og vilde ris til eller hjemmelavet båd kartofler. Vh stine

Samle selv sandwich, det var da bare en smadder god ide!! Nemt og enkelt og så er konceptet også lidt at man får sig rejst fra bordet og kommer i snak med andre, oppe ved bland-selv bordet 

Tusind tak for ideer!

Anmeld

13. marts 2014

Fam. Madsen

Jeg ville lave et par tærter til også

Anmeld

13. marts 2014

lille-trold

Hjl pålægskagemand - det er lækkert

Anmeld

13. marts 2014

Sujan

Tænker pastasalat evt. Med flute... Kan også laves dagen før

Anmeld

13. marts 2014

EnGodMor

Angelspot skriver:

Ej hvor er det bare nogle gode ideer!! 

Sushi undtaget, så er det en vildt god ide med stjerneskud. Er det ikke noget med det er på franskbrød?

Stjerneskud bliver bliver i en croissant :-D

Men tror da sagens du kan forsøge at lave det så franskbrød 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.