Hjælp første gang, naturligt gravid anden gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2014

Roselil

Profilbillede for Roselil

Hej piger

er der nogle herinde der har fået hjælp til at opnå graviditet første gang og er blevet naturligt gravid anden gang?

høre meget gerne fra især dem hvor problemet har været nedsat sædkvalitet. 

Jeg er naturligt gravid i uge 35. Vores første blev lavet ved microinsimination på 4. Forsøg for ca. 4 år siden. Vi fik dengang at vide, at chancen for naturlig graviditet var nærmest lig nul pga. Meget nedsat sædkvalitet. Så det kom som en kæmpe overraskelse Han blev lavet netop da vi (mest jeg) havde besluttet at sætte projekt fertilitetsbehandling til en lillesøsken på strandby, muligvis nøjes med ham vi havde. Da jeg ikke kunne overskue at gennemgå behandling igen samtidig med fuldtidsarbejde. Så han har åbenbart syntes vi var nogle sløve bananer og valgt at komme til verden ved egen hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2014

(august)

Anonym skriver:

Når du siger at nr. 2 er lavet i første forsøg, hvornår gik i så igang med at prøve? Og nåede du at få din menstruation inden du stod med en positiv test? 

Havde haft mens 2 gange. Var stoppet med at amme 14 dage før hun blev undfanget. Hun er undfanget i det forsøg hvor vi startede pb nr 2. 

Så jeg blev gravid da den store var 8mdr. 

Anmeld

14. marts 2014

Anonym trådstarter

Roselil skriver:

Jeg er naturligt gravid i uge 35. Vores første blev lavet ved microinsimination på 4. Forsøg for ca. 4 år siden. Vi fik dengang at vide, at chancen for naturlig graviditet var nærmest lig nul pga. Meget nedsat sædkvalitet. Så det kom som en kæmpe overraskelse Han blev lavet netop da vi (mest jeg) havde besluttet at sætte projekt fertilitetsbehandling til en lillesøsken på strandby, muligvis nøjes med ham vi havde. Da jeg ikke kunne overskue at gennemgå behandling igen samtidig med fuldtidsarbejde. Så han har åbenbart syntes vi var nogle sløve bananer og valgt at komme til verden ved egen hjælp

Fantastisk at høre. Jeg håber så inderligt at det kan ske for os også. Planen er at forsøge selv og hvis ikke det lykkedes så starter vi behandling i september 2015 - min ICSI-baby er fra januar 2014. 

Anmeld

14. marts 2014

Anonym trådstarter

(august) skriver:

Havde haft mens 2 gange. Var stoppet med at amme 14 dage før hun blev undfanget. Hun er undfanget i det forsøg hvor vi startede pb nr 2. 

Så jeg blev gravid da den store var 8mdr. 

Okay. Min baby får flaske - ammede kun i 14 dage, men har ikke fået mens endnu her 8 uger efter fødslen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.