Brændende fornemmelse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. marts 2014

Anonym trådstarter

Hej piger...

Lidt pinligt, ved ikke om det er normalt at føle en "brændende" fornemmelse i skridtet, eller sådan der hvor skridt og lår mødes?

Jeg har bækken/skambensløsning, så måske det er derfor? Men hvis jeg har siddet, gået eller ligget på en eller anden måde, så kan denne følelse komme?? Det er faktisk mest i venstre side..

Jeg er i 35. uge..

Håber at der er en der kan berolige mig???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2014

Miss Church

Anonym skriver:

Hej piger...

Lidt pinligt, ved ikke om det er normalt at føle en "brændende" fornemmelse i skridtet, eller sådan der hvor skridt og lår mødes?

Jeg har bækken/skambensløsning, så måske det er derfor? Men hvis jeg har siddet, gået eller ligget på en eller anden måde, så kan denne følelse komme?? Det er faktisk mest i venstre side..

Jeg er i 35. uge..

Håber at der er en der kan berolige mig???

Jeg oplevede det også når jeg havde stået op for længe. Jeg tror det er fordi man afklemmer blodkar Og måske sidder nerverne i klemme. Jeg havde ikke bækkenløsning 

Anmeld

12. marts 2014

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Jeg oplevede det også når jeg havde stået op for længe. Jeg tror det er fordi man afklemmer blodkar Og måske sidder nerverne i klemme. Jeg havde ikke bækkenløsning 

Det er jeg glad for at høre.. Eller det lød måske lidt mærkeligt  Men er glad for at der ikke er noget unormalt i det... Man bliver bare så usikker hver gang man mærker en ny smerte 

Tak for dit svar...

Anmeld

12. marts 2014

Miss Church

Anonym skriver:

Det er jeg glad for at høre.. Eller det lød måske lidt mærkeligt  Men er glad for at der ikke er noget unormalt i det... Man bliver bare så usikker hver gang man mærker en ny smerte 

Tak for dit svar...

Hehe forstår hvad du mener Ja det er rigtig ubehageligt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.