Den graviditet arg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
7 svar
2 synes godt om
12. marts 2014

Anonym trådstarter

Jeg er nu 40+0 og er ved at gå til.  Det ikke til at holde ud at være til mere, har så meget vand i kroppen at alt gør ondt, mine hænder, fødder, skinneben og arme skriger... 

Har ondt i bækkenet og veer ón and off, der ikke gider blive til noget igennem den sidste uge...  Hvad skal der dog til før man kan blive sat igang? 

Min kære dejlige mor mener jeg skal ringe til fødegangen og snakke med dem, men helt ærlig er jeg bange for at blive afvist eller lyde åndssvag.  

Jeg er først tilbudt samtale på fødegangen om 12 dage, hvor jeg kunne forstå det kun er en "samtale" om at blive sat igang... Kan det virkelig være rigtigt der skal gå så længe efter termins dagen ? Baby blev skønnet til 3700 da jeg var til min sidste jdm samtale d. 5/3, så når h*n ikke at blive giga stor inden jeg så eventuelt bliver sat igang  ??? 

Er så desperat for at få denne graviditet overstået, det har ikke været sjovt på noget tidspunkt og nu føler jeg, jeg hele tiden er på vej ned i et stort sort hul...

nogen der ved hvad der eventuelt kan hjælpe? Eller hvad jeg kan gøre for at blive sat igang hurtigere ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2014

Mariekjellerup90

Hej. 

Jeg ville ringe til min jordmoder og snakke med hende om situationen  

Anmeld

12. marts 2014

Anonym trådstarter

Mariekjellerup90 skriver:

Hej. 

Jeg ville ringe til min jordmoder og snakke med hende om situationen  

Problemet er at min jdm er gået på ferie 

Anmeld

12. marts 2014

HHC88

Synes det lyder sent at du først har samtalen om 12 dage! Jeg fik tilbudt hindeløsning og samtale 41+0 om tilbud om igangsættelse på 10. dagen, dvs. 41+3. Jeg havde samme problem som dig fysisk, og jeg valgte at opsøge en privat jordemoder som til alt held både var ansat som jordemoder på fødegangen og ansat i akupunkturambulatoriet. Jeg fik foretaget den første hindeløsning 39+6 og fødselsmodnende akupunktur grundet de fysiske gener hos hende privat i hendes klinik. Prøv at undersøg det, det kunne være en mulighed. Hvis du bor i en overkommelig afstand fra Middelfart så kan jeg anbefale en, send da privat besked. 

God fødsel og pøj pøj!

Anmeld

12. marts 2014

Aabye

Anonym skriver:

Jeg er nu 40+0 og er ved at gå til.  Det ikke til at holde ud at være til mere, har så meget vand i kroppen at alt gør ondt, mine hænder, fødder, skinneben og arme skriger... 

Har ondt i bækkenet og veer ón and off, der ikke gider blive til noget igennem den sidste uge...  Hvad skal der dog til før man kan blive sat igang? 

Min kære dejlige mor mener jeg skal ringe til fødegangen og snakke med dem, men helt ærlig er jeg bange for at blive afvist eller lyde åndssvag.  

Jeg er først tilbudt samtale på fødegangen om 12 dage, hvor jeg kunne forstå det kun er en "samtale" om at blive sat igang... Kan det virkelig være rigtigt der skal gå så længe efter termins dagen ? Baby blev skønnet til 3700 da jeg var til min sidste jdm samtale d. 5/3, så når h*n ikke at blive giga stor inden jeg så eventuelt bliver sat igang  ??? 

Er så desperat for at få denne graviditet overstået, det har ikke været sjovt på noget tidspunkt og nu føler jeg, jeg hele tiden er på vej ned i et stort sort hul...

nogen der ved hvad der eventuelt kan hjælpe? Eller hvad jeg kan gøre for at blive sat igang hurtigere ???

Selvom din egen jordemoder er på ferie, så synes jeg du skal ringe og snakke med en anden.. Det må man godt, og det kan man også sagtens.. Den situation du er i nu, er jo ikke holdbar de næste 12 dage.. 

Anmeld

12. marts 2014

Lykke:)

Anonym skriver:

Problemet er at min jdm er gået på ferie 

Synes også du skal få fat på en jordemoder.
Når din egen er på ferie plejer der at være en afløser.

Anmeld

13. marts 2014

Anonym trådstarter

Aabye skriver:

Selvom din egen jordemoder er på ferie, så synes jeg du skal ringe og snakke med en anden.. Det må man godt, og det kan man også sagtens.. Den situation du er i nu, er jo ikke holdbar de næste 12 dage.. 

Skulle det så være jordemor centeret man ringer til eller fg.?  

Anmeld

13. marts 2014

Aabye

Anonym skriver:

Skulle det så være jordemor centeret man ringer til eller fg.?  

Jordemoder centeret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.