28+0 (3. trimester!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.015 visninger
4 svar
14 synes godt om
12. marts 2014

WantingBaby2012

Så rundede jeg 28+0, 3. trimester og graviditeten er idag 70 % gennemført! Og ikke mindst så er der kun 18 arbejdsdage tilbage før jeg skal nyde min barsel og det gode forårsvejr 

Vi var til ekstra 3D scanning i mandags, fordi lillemanden første gang ikke gad lægge ordentligt til at kunne tage billeder af ham. I skal næsten ikke snydes for vores lille basse, hvor er vi bare så forelsket i ham allerede. Kom så juni! 

Damen der scannede i mandags spurgte også lige om han altid var så aktiv... Og ja, mærker ham rigtig meget stort set hele tiden - må have en lille vildmand i maven 

Go' dag til alle! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2014

justagirl

utroligt du kan have bælte der:I det opgav jeg 24+ .. men hvor er han dog bare kær! kan godt forstå du glæder dig!

Anmeld

12. marts 2014

liten-mamma

WantingBaby2012 skriver:

Så rundede jeg 28+0, 3. trimester og graviditeten er idag 70 % gennemført! Og ikke mindst så er der kun 18 arbejdsdage tilbage før jeg skal nyde min barsel og det gode forårsvejr 

Vi var til ekstra 3D scanning i mandags, fordi lillemanden første gang ikke gad lægge ordentligt til at kunne tage billeder af ham. I skal næsten ikke snydes for vores lille basse, hvor er vi bare så forelsket i ham allerede. Kom så juni! 

Damen der scannede i mandags spurgte også lige om han altid var så aktiv... Og ja, mærker ham rigtig meget stort set hele tiden - må have en lille vildmand i maven 

Go' dag til alle! 

Fin mavse og sikke nogle gode billeder af jeres lille dreng 

Dejligt med barsel snart og sikke et skønt vejr at ha' det i. Jeg havde barsel vinteren 2012, var bestemt ikke sjovt hehe..

Anmeld

12. marts 2014

WantingBaby2012

justagirl skriver:

utroligt du kan have bælte der:I det opgav jeg 24+ .. men hvor er han dog bare kær! kan godt forstå du glæder dig!

Hehe, det er også kun på arbejdet jeg har bælte på. Det bliver smidt når jeg kommer hjem og et par behagelige bukser kommer også på 

Tak vi synes også at billederne blev rigtig gode! Bedre end forventet 

Anmeld

12. marts 2014

WantingBaby2012

liten-mamma skriver:

Fin mavse og sikke nogle gode billeder af jeres lille dreng 

Dejligt med barsel snart og sikke et skønt vejr at ha' det i. Jeg havde barsel vinteren 2012, var bestemt ikke sjovt hehe..

Tusind tak 

Ja det bliver så skønt med barsel i det gode vejr (forhåbentlig gode vejr!). Er glad for det ikke er vinter 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.