Indbildning eller en realitet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
8 svar
8 synes godt om
12. marts 2014

*Mor Til Albert*

Jeg har et par sorte jeans med stræk, som jeg altid har kunnet passe. Men! De sidste to dage har jeg måttet gå i dem med uden at lukke knappen, da det simpelthen trykker for meget på mavsen. 

Kan det godt passe, at jeg er begyndt at gro ud af mit tøj allerede?? Jeg kun 6+1 i dag. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2014

Sander&Vitus-Mor

Du nok bare oppustet :-)

Anmeld

12. marts 2014

L&V

HFB skriver:

Jeg har et par sorte jeans med stræk, som jeg altid har kunnet passe. Men! De sidste to dage har jeg måttet gå i dem med uden at lukke knappen, da det simpelthen trykker for meget på mavsen. 

Kan det godt passe, at jeg er begyndt at gro ud af mit tøj allerede?? Jeg kun 6+1 i dag. 

Du er bare oppustet. Babyen fylder jo intet endnu

Anmeld

12. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ja men det er bare luft  

Anmeld

12. marts 2014

*Mor Til Albert*

Det var også min egen tanke. Tænkte, at det sgu da ikke kunne passe. Medmindre at jeg venter 10'linger. ��

Anmeld

12. marts 2014

*Mor Til Albert*

12. marts 2014

Vivienne

Jeg har det samme "problem".

Kan ikke længere passe mine bukser i str. 36. Har allerede købt 2 par mammabukser i H&M.

Hilsen fra 8+2

Anmeld

12. marts 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

skete også for mig allerede inden uge 5 Havde bukser jeg havde det godt i og kunne ikke holde ud at have dem knappet...

og det var inden jeg vidste at jeg var gravid

Men tror måske også man bare generelt får instinkter om at passe på det område ekstra meget

Kan huske der var en dame der kom til lige at snitte mig med sin indkøbskurv kort tid efter at vi havde fået af vide jeg var gravid og jeg følte det bare var rigtig ubehageligt og det virkede meget mere voldsomt for mig selvom min logik og mine øjne jo så at det var det ikke...

Anmeld

12. marts 2014

AnthonsMor

HFB skriver:

Sagtens.. Men det er bare luft.. For lige nu er bebs jo ikke større end en halv cm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.