Brug for hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. marts 2014

Anonym trådstarter

Jeg har gået længe med en mistanke omkring at jeg var gravid.
I dag tog jeg så enkel test. Da jeg kan mærke jeg skal tisse går jeg ud og gør klar også kan jeg ikke tisse. Ligge testen tilbage i det der plastik den har ikke været i kontakt med noget. Drikker en masse og går ud for at tag den, den her gang tisser jeg lidt, men kan ikke bedømme om der gik 3 sekunder som der står på indlægsseddelen. Kan se mit tis rende ned i testen og den er helt sikker negativ. Skiller testen ad så man kun har det inde i testen og den er uden tvivl negativ. Det første jeg i mit liv jeg har taget en graviditetstest.

Har jeg gjort noget forkert, tænker lidt er det normal man kan se det render ned i testen og bliver til en rød streg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2014

Sniks86

Ja tisset løber jo gennem testen for at stregerne skal komme.

Men bare husk at aflæs inden for tiden. En streg = negativ. To streger = positiv. Ingen grund til at skille den ad. 

Anmeld

11. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det er helt normalt at man kan se det trækker op igennem testen det skal det, ellers er der ikke nok urin på

det lyder som om den er taget korrekt. Næste gang, så tis i en engangskop, så er det meget nemmere at styre

Anmeld

12. marts 2014

Pcokate

Anonym skriver:

Jeg har gået længe med en mistanke omkring at jeg var gravid.
I dag tog jeg så enkel test. Da jeg kan mærke jeg skal tisse går jeg ud og gør klar også kan jeg ikke tisse. Ligge testen tilbage i det der plastik den har ikke været i kontakt med noget. Drikker en masse og går ud for at tag den, den her gang tisser jeg lidt, men kan ikke bedømme om der gik 3 sekunder som der står på indlægsseddelen. Kan se mit tis rende ned i testen og den er helt sikker negativ. Skiller testen ad så man kun har det inde i testen og den er uden tvivl negativ. Det første jeg i mit liv jeg har taget en graviditetstest.

Har jeg gjort noget forkert, tænker lidt er det normal man kan se det render ned i testen og bliver til en rød streg.

Evt tis i en engangskop næste gang så har du styr på hvor langt tid testen trækker. Og husk at morgenurin giver bedste resultat da det har ligget længe i blæren

For det resultat du ønsker

Anmeld

12. marts 2014

Anonym trådstarter

Tak for jeres svare alle tre Pcokate fik det svar jeg ønskede

Anmeld

12. marts 2014

Pcokate

Anonym skriver:

Tak for jeres svare alle tre Pcokate fik det svar jeg ønskede

Det var godt og tillykke med det

Anmeld

12. marts 2014

Nadia1991

Er den så positiv eller negativ? 

Anmeld

12. marts 2014

Anonym trådstarter

Nadia1991 skriver:

Er den så positiv eller negativ? 

Negativ og det var også det jeg håbede da vi har gjort alt for at passe på

Anmeld

12. marts 2014

Anonym trådstarter

Pcokate skriver:

Det var godt og tillykke med det

Tak, testen var negativ og det var jo det jeg ønskede da vi har gjort alt hvad vi kunne for at passe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.