Råd til sygemelding

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.103 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. marts 2014

Anonym trådstarter

Symfyseløsning, kvalme og opkast som resultere i vægttab, ingen energi til skole udover sin familie, kan ikke bære sin datter i mere end 3-5 min max ad gangen, er det gode odds til en sygemelding?

Er i 11. uge..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2014

Maja88

Anonym skriver:

Symfyseløsning, kvalme og opkast som resultere i vægttab, ingen energi til skole udover sin familie, kan ikke bære sin datter i mere end 3-5 min max ad gangen, er det gode odds til en sygemelding?

Er i 11. uge..

Ville jeg ikke mene hvis du "kun" går i skole og tit vender det i uge 13-15 stykker

Anmeld

11. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Vil du gerne sygemeldes eller? tror ikk du skal regne med det, men hvis du er meget plaget af opkast kan det godt være du kan blive sygemeldt i et par uger og så se hvordan det står til efter det. Tit går lige præcis kvalme/opkast jo over efter 1. Trimester ca.

Træthed og symfyseløsning tror jeg da ikk er nogen hindring for skolegang andet end at det måske er lidt hårdere end normalt at holde fokus.

Anmeld

11. marts 2014

Anonym

Jeg er lige blevet sygemeldt fra skole, pga graviditetsgener. Primært pga kvalme og opkast, har ikke kunnet passe min skole, og kunne derfor ikke indstilles til eksamen. Min skole og læge mente derfor at det var bedst at jeg gik på sygeorlov.
Jeg er 10+0

Anmeld

11. marts 2014

isabellasmor

Anonym skriver:

Er i 11. uge..

Jeg har begyndende Bækkenløsning, og konstant blærebetændelse som giver mig konstante og hyppige plukveer . Min læge nævnte selv at hun tænkte på om en sygemelding var løsningen, men vi blev enige om lige at se tiden an. 

Jeg går også "kun" i skole, og har også et lille barn jeg ikke kan løfte overhovedet (lille og lille, hun er 2 år) 

så jeg vil mene din chance for en sygemelding er lille, da du jo ikke laver noget vildt af arbejde osv . Min læge sagde netop også at havde jeg arbejdet på nogen anden måde, ville hun sygemelde mig straks, men vi kunne godt se tiden an da jeg jo blot går i skole. 

Jeg er 16+0 idag. 

Anmeld

11. marts 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Er i 11. uge..

Jeg synes virkelig det er tidligt.

Uge 11 er jo ikke så langt, som oftest vender det jo

Anmeld

11. marts 2014

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Ville jeg ikke mene hvis du "kun" går i skole og tit vender det i uge 13-15 stykker

Jeg er godt klar over at kvalmen kan vende. Men jeg kan dårligt nok gå af smerter. Jeg havde voldsom symfyseløsning i min 1. graviditet.

Anmeld

11. marts 2014

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Jeg synes virkelig det er tidligt.

Uge 11 er jo ikke så langt, som oftest vender det jo

Jeg er godt klar over at kvalmen kan vende. Men jeg kan dårligt nok gå af smerter. Jeg havde voldsom symfyseløsning i min 1. graviditet.

Anmeld

11. marts 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Vil du gerne sygemeldes eller? tror ikk du skal regne med det, men hvis du er meget plaget af opkast kan det godt være du kan blive sygemeldt i et par uger og så se hvordan det står til efter det. Tit går lige præcis kvalme/opkast jo over efter 1. Trimester ca.

Træthed og symfyseløsning tror jeg da ikk er nogen hindring for skolegang andet end at det måske er lidt hårdere end normalt at holde fokus.

Det er jo ikke noget med fokus at gøre om jeg kan klare skolen eller ej. Det gør jo skide ondt, bare at rejse sig

Anmeld

11. marts 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er lige blevet sygemeldt fra skole, pga graviditetsgener. Primært pga kvalme og opkast, har ikke kunnet passe min skole, og kunne derfor ikke indstilles til eksamen. Min skole og læge mente derfor at det var bedst at jeg gik på sygeorlov.
Jeg er 10+0

Ja, det er det samme her. Jeg er total uden energi og det gør ondt og det startede meget tidligt med min smerte i lysken. God bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.