Anonym skriver:
jeg ha både haft angst og depression men efter jeg er begyndt hos psykolog og er begyndt at få styr på mine tanker og lære at håndtere dem, og det er gået stærkt frem ad på 3-4 mdr har jeg fået det meget bedre og tænker meget positiv på tingene
men jeg er begyndt at få det skidt igen jeg fik 2 angst anfald på en time for en uge siden, og jeg glemmer alt ting, jeg gentager mig selv flere gange nå jeg skal fortælle manden noget fordi jeg har glemt at jeg har sagt det, selvom der kun er gået 5 min, og så har jeg flere gange bare haft lyst til at tude over ingen ting 
kan det bare være et tilbage fald så det bliver bedre igen, eller kan jeg risikere at der gå flere år igen før jeg få det bedre, jeg kan bare ikke holde tænken ud hvis det skal være det samme igen
Hej...
Det er godt nok øv.. Det er en hæslig følelse når man godt kan mærke at det går mere baglæns end fremad...
Jeg tænker om du er/har været medicineret?
Hvis du har så kraftig angst og er på vej til at blive mere depressiv, samt har erfaring for at det varer flere år, så ville jeg nok overveje medicin...
Man siger at en alm. depression der er belastningsudløst ikke 'kan' (rent kemisk) varer mere end et år..
Medicin skal aldrig stå alene, man skak bestemt have behandling ved siden af, men det kan gøre det meget nemmere at arbejde med ens problemer hvis man har det lidt bedre.. Det giver overskud til at handle..
Min erfaring er desværre at det er utrolig svært at finde en psykolog der synes medicin er god supplerende behandling, ligesom det er svært at finde en psykiater (udenfor hospitalerne) der mener at samtaleterapi er vigtig..
Anmeld