The mod kvalme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
1 svar
0 synes godt om
6. august 2009

Karo

Jeg er gravid og er 8+5 henne. Lige som da jeg ventede min søn lider jeg desværer meget af kvalme . Med Marcus kastede jeg så meget op at lægerne valgte at medicinere mig da jeg simpelthen ikke kunne holde noget i mig. Jeg var ikke meget for at tage medicinen og valgte derfor ofte at springe den over og så tage kvalmen og opkastningerne istedet.

I denne uge er jeg ved at indkøre Marcus i vuggestuen og i tirsdags led jeg bare meget med kvalmen. Da de spurgte i vuggestuen om jeg ville have en kop kaffe eller the, takkede jeg ja til the. Kort efter jeg havde drukket den var min kvalme bare pist væk. hmmm tænkte jeg, gad vide om det var et tilfælde eller om der vil virke igen. Igår og idag har jeg taget en kop om morgenen når kvalmen er værst og begge dag er kvalmen bare forsvundet helt. Jeg ved godt det er forskellige fra person til person hvad der virker på dem, men tænkte at jeg lige ville sige det vidre for det kan da være at det måske kan hjælpe andre der er i samme situation.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2009

Sweet1978

Tak for tippet, det vil jeg huske, jeg har også lidt af kvalme døgnet rundt begge gange. Første gang ingen hjælp, men jeg blev indlagt 2x2uger til observation og for at de prøvede at presse mig til at spise, hvilket jo ikke var problemmet , det kom bare op igen.

Nå men anden gang havde jeg et job at skulle passe, så jeg søgte højt og lavt og fandt nogen ingefærpiller fra serien gravitamin som faktisk holdt det i skak, men har ikke set dem i handel siden. Så har været bekymret hvad gør du så næste gang for vi skal ha fler.

Ville spørge rundt efter samme eller lignende piller men nu har jeg også dit råd med i bagagen tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.