14 uger gammel og slut med lur, hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

593 visninger
3 svar
1 synes godt om
11. marts 2014

Rikkebach

De sidste 14 dage ca har min datter på 14 uger ikke ville sove sin eftermiddagslur, og nu er hun også begyndt at skrige hvis jeg ligger hende i barnevognen. Hun sover fra kl 21-7 hvor hun lige får en flaske om natten, men selv om hun bliver så træt om eftermiddagen, kan jeg pludselig ikke få hende til at sove, selv om hun plejer at sove 3-4 timet om eftermiddagen. Og hun bliver nu så sur og trist det meste af dagen, selvfølgelig pga søvn. Nogen der ved hvad Søren det foregår? Måske starten til tigerspring ? OBs hun kan heller ikke ligge roligt ved mig længere, selv om hun plejer at falde hen når hun er ved mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Tigerspring? jeg husker 12ugers springet som værende ret opslidende både for ham og mig ift søvn. Især eftermiddagstiden var SÅ strid.

Anmeld

11. marts 2014

Rikkebach

Mor11 skriver:

Tigerspring? jeg husker 12ugers springet som værende ret opslidende både for ham og mig ift søvn. Især eftermiddagstiden var SÅ strid.

Så er det nok det spring som lavet rod herhjemme også.. Det går jo heldigvis i sig selv igen, så det vil jeg se frem til!

Anmeld

12. marts 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Rikkebach skriver:

De sidste 14 dage ca har min datter på 14 uger ikke ville sove sin eftermiddagslur, og nu er hun også begyndt at skrige hvis jeg ligger hende i barnevognen. Hun sover fra kl 21-7 hvor hun lige får en flaske om natten, men selv om hun bliver så træt om eftermiddagen, kan jeg pludselig ikke få hende til at sove, selv om hun plejer at sove 3-4 timet om eftermiddagen. Og hun bliver nu så sur og trist det meste af dagen, selvfølgelig pga søvn. Nogen der ved hvad Søren det foregår? Måske starten til tigerspring ? OBs hun kan heller ikke ligge roligt ved mig længere, selv om hun plejer at falde hen når hun er ved mig

Jeg ville tage forbi lægen og få tjekket ørene. Et tegn er netop at børn ikke vil ligges ned fordi det gør ondt når man ligger ned. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.