vidner rådhus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

862 visninger
12 svar
1 synes godt om
11. marts 2014

Anonym trådstarter

Jer der er blevet gift på rådhus, og selv skulle have vidner med, hvem valgte i og hvorfor?
Vi står og skal til at vælge vidner, min kommende mand snakker om hans mor, men føler bare mit forhold til min mor er meget skrøbeligt, så vil helst have en anden, ved bare ikke hvem det skulle være.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2014

-Sigrid-

Vi valgte mandens far og min mor, og så havde vi ellers min far, hans mor og vores fælles datter med derind  

der er ikke noget specielt ved at være vidner, de lavede ikke andet end at skulle skrive under, og ellers var de 'normale' forældre

Anmeld

11. marts 2014

GUSO

Her var det min søster og min mands bror syntes ikke der er noget særligt over det, man kan også få vidner fra rådhuset

Anmeld

11. marts 2014

Nemesis

vi valgte vidner fra ..dvs det var rådhuset der sørgede for det. Vi blev så også hemmeligt gift :-D

Anmeld

11. marts 2014

Anonym trådstarter

Rådhuset tilbyder ikke vidner da det er en lørdag

Anmeld

11. marts 2014

Maja88

Anonym skriver:

Min storebror

Og hans storebror

Anmeld

12. marts 2014

Lene Unik

Kan ikke huske hvem vi havde som vidner, tror det var min mor og min svigerfar. Men vi blev også viet i vores kulturhus af viseborgmesteren, og vi havde alle gæsterne med, så derfor kan jeg ikke huske det (det er så også snart 20 år siden).

Anmeld

12. marts 2014

Newsence

Anonym skriver:

Det gjorde vores. Vi blev hemmelig gift en lørdag uden vidner.

I skal jo vælge nogen I gerne vil dele dagen med så er det ikke vigtigt om det er familie eller venner - det er jeres dag og I skal have det godt med det

Anmeld

12. marts 2014

Anonym trådstarter

vores forældre (vi har begge forældre der er skilt) også min storesøster er de eneste inviterede
Så vi har et par stykker at vælge imellem, men tror bare det bliver min mor

Anmeld

12. marts 2014

GUSO

Du skal vidst nok have 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.