Kæft jeg er sej-griner(blære indlæg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. august 2009

Honningblomst

Må altså lige ud med det.....min vægt sagde i dag 60,5 kilo, så jeg har tabt 4 kilo på 4 uger, det er sgu da ok, ikke??
Så bare lige ½-1 kg endnu og så er det det....vildt...og så skal det bare holdes og det er jo det svære..
Andre der vejer sg dagligt?
Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2009

Sweet1978

Super flot  seje dig, at nå sit mål er bare så fedt.

Anmeld

6. august 2009

Tina2

Super flot, Eva!
Ja, jeg vejer mig hver dag, medmindre jeg først kommer i tanke om det efter morgenmaden, så venter jeg til næste dag;-)

Anmeld

6. august 2009

Smukkert

Super godt gået !

Jeg er meeega misundelig! , men bare vent... En skønne dag bliver jeg lækker igen .

Jeg har fået byttet min vægt, da den ikke vejde præcist. Tror det skyldes en skævt trægulv, måske.. Men nu fik jeg en anden, så jeg kan komme igang med at holde øje med vægttabet.

Idag blev jeg også meldt ind i et fitnesscenter igen - og har været nede at træne idag. Av, mine muskler... Men hey, det er jo sundt - så længe jeg ikke overanstrenger mig.

Jeg er blevet alt for fed nu...... Opdagede idag at jeg har fået strækmærker på under-benene.. !!!! SÅÅÅÅ er jeg satme officielt en MAMMUT nu... ØV..

Anmeld

7. august 2009

Honningblomst

Tak søde piger...smiler

Og mælkebøttebarn...du skal nok komme stækt efter det og så synes jeg det er super flot du er så aktiv som gravid..det var jeg desværre ikke selv og det kunne ses bagefter og mærkes under fødslen...så.....seje dig...

Knus Eva...i dag 60,6 kg....weeee....

Anmeld

7. august 2009

Smukkert

Eva skriver:

Tak søde piger...smiler

Og mælkebøttebarn...du skal nok komme stækt efter det og så synes jeg det er super flot du er så aktiv som gravid..det var jeg desværre ikke selv og det kunne ses bagefter og mærkes under fødslen...så.....seje dig...

Knus Eva...i dag 60,6 kg....weeee....

Taaak .
Jeg må indrømme jeg ikke har været SÅÅ sej den sidste uge... Nu siger min vægt 101kg !!
Om en uge er den under 100, basta!

Jeg er jo begyndt at lide af angst, fordi min selvværd er blevet SÅÅ lavt. Kan hverken sige til eller fra eller føle mig tilpas bare jeg skal gå ned gennem byen. Der er nødt til at ske noget nu, for ellers er jeg i stor risiko for at udvikle en fødselsdepression.

Godt vi har hinanden herinde til at bakke op.

God weekend
101

Anmeld

7. august 2009

Honningblomst

101,0 skriver:

Taaak .
Jeg må indrømme jeg ikke har været SÅÅ sej den sidste uge... Nu siger min vægt 101kg !!
Om en uge er den under 100, basta!

Jeg er jo begyndt at lide af angst, fordi min selvværd er blevet SÅÅ lavt. Kan hverken sige til eller fra eller føle mig tilpas bare jeg skal gå ned gennem byen. Der er nødt til at ske noget nu, for ellers er jeg i stor risiko for at udvikle en fødselsdepression.

Godt vi har hinanden herinde til at bakke op.

God weekend
101

Åh, søde dig....du er smuk og dejlig og du giver din baby de bedste betingelser, tænk på det...bagefter så ryger kiloen hurtigt og du bliver dig selv igen...nyd tiden med en mave der ikke skal trækkes ind..og ja, vi må støtte og hjælpe hinanden herinde..smiler
Knus til dig..
Eva..

Anmeld

7. august 2009

Smukkert

Eva skriver:

Åh, søde dig....du er smuk og dejlig og du giver din baby de bedste betingelser, tænk på det...bagefter så ryger kiloen hurtigt og du bliver dig selv igen...nyd tiden med en mave der ikke skal trækkes ind..og ja, vi må støtte og hjælpe hinanden herinde..smiler
Knus til dig..
Eva..

Jeg er bare nødt til at gøre noget ved problemet nu, fordi jeg er blevet så angst for at være social.

Lille bebseren skal nok få det godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.