Jeres tegn på snarlig fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

874 visninger
9 svar
4 synes godt om
11. marts 2014

Tystys14

Så nåede jeg termin jubiii  Desværre giver babypigen igen videre tegn på at ville ud og se verden  suk... 

Hvad havde i af tegn på at fødslen nærmede sig ved jeres anden graviditet ? Og hvornår fødte du/i anden gang? 

Jeg fødte vores første på terminsdagen, og må indrømme jeg ikke havde regnet med at være gravid lige så længe anden gang  Føler mig lidt snydt.

(Koooom nu baby) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2014

LinLin

NV skriver:

Så nåede jeg termin jubiii  Desværre giver babypigen igen videre tegn på at ville ud og se verden  suk... 

Hvad havde i af tegn på at fødslen nærmede sig ved jeres anden graviditet ? Og hvornår fødte du/i anden gang? 

Jeg fødte vores første på terminsdagen, og må indrømme jeg ikke havde regnet med at være gravid lige så længe anden gang  Føler mig lidt snydt.

(Koooom nu baby) 

Jeg havde ingen optakt... Veerne startede bare - efter en time var der 5 min imellem

Jeg fødte den første 37+6 og nr 2 valgte "først" at komme på terminsdagen så jeg følte virkeligt jeg gik over tid anden gang!

Anmeld

11. marts 2014

Tystys14

LinLin skriver:

Jeg havde ingen optakt... Veerne startede bare - efter en time var der 5 min imellem

Jeg fødte den første 37+6 og nr 2 valgte "først" at komme på terminsdagen så jeg følte virkeligt jeg gik over tid anden gang!

Ja jeg føler mig også lidt snydt da de fleste jo går og snakker om at man føder tidligere anden gang end første. 

Håber også snart der kommer gang i de veer, var på fødegangen i lørdags, da jeg havde mange veer med korte mellemrum men det stoppede fuldstændig efter vi ankom på afdelingen.  Og siden ingen tegn.

Anmeld

11. marts 2014

LinLin

NV skriver:

Ja jeg føler mig også lidt snydt da de fleste jo går og snakker om at man føder tidligere anden gang end første. 

Håber også snart der kommer gang i de veer, var på fødegangen i lørdags, da jeg havde mange veer med korte mellemrum men det stoppede fuldstændig efter vi ankom på afdelingen.  Og siden ingen tegn.

Øv hvor træls... Har heldigvis ikke prøvet at blive snydt på den måde! Første gang startede fødslen ved vandafgang og der havde jeg heller ikke haft anden optakt...

Håber der snart sker noget - og at det ikke stopper igen!

Anmeld

11. marts 2014

Tystys14

LinLin skriver:

Øv hvor træls... Har heldigvis ikke prøvet at blive snydt på den måde! Første gang startede fødslen ved vandafgang og der havde jeg heller ikke haft anden optakt...

Håber der snart sker noget - og at det ikke stopper igen!

Tusind tak 

Anmeld

11. marts 2014

De3Guldklumper

NV skriver:

(Koooom nu baby) 

Slimproppen gik dagene op til - det gjorden den også ved nr 1 så forventede at det var et tegn på snarlig fødsel

På selve dagen gik vanden spontant lige som vi var gået i seng og 20 min senere kom veerne.

Nr 1 er født 39+1
Nr 2 er født 39+3
Nr 3 er født 41+0

Så her er jeg gået længere og længere

Anmeld

11. marts 2014

Tystys14

Pylle3 skriver:

Slimproppen gik dagene op til - det gjorden den også ved nr 1 så forventede at det var et tegn på snarlig fødsel

På selve dagen gik vanden spontant lige som vi var gået i seng og 20 min senere kom veerne.

Nr 1 er født 39+1
Nr 2 er født 39+3
Nr 3 er født 41+0

Så her er jeg gået længere og længere

Hold da op en forskel fra den første og den sidste.  

Jeg er så utålmodig nu, vil så gerne have gang i den fødsel nu, er træt af alle spørger og spørger (samt gætter på dato osv)

har følelsen af jeg ender med at blive sat igang denne gang  Men håber der snart sker noget. 

Anmeld

11. marts 2014

Noahmor

NV skriver:

(Koooom nu baby) 

Havde ingen tegn på fødsel hverken første eller anden gang. 

Kan så fortælle at jeg fødte i 38+1 første gang og havde sandelig regnet med at gøre det samme igen. Endte med at de tog vandet i 41+1, der var jeg også godt og grundigt utålmodig. 

Anmeld

11. marts 2014

Møn-Mor

Åh hvor jeg kender det. 

Mit første barn blev født 39+5 - veerne startede 01.45, vandet gik ved 4 tiden, var på sygehuset 05.15 og 9 cm åben, pressede 1,5 time og blev klippet og ud kom han kl. 07.02.

Mit 2. barn blev født 40+5 - SÅ snyd, når jeg regnede med at føde lidt før ligesom med storebror.
Havde ikke rigtig nogle veer, lidt plukkeveer, hvor maven blev helt spændt.
Var til jordemoder dagen før (40+4) og hun prøvede at løsne hinderne lidt, da jeg var 3 cm åben og hun kunne manipulere mig til 4-5 cm - hun sagde at hun regnede med jeg fødte muligvis i løbet af natten, men hvis ikke kunne jeg komme på fødegangen dagen efter, hvor hun selv havde vagt, og så ville hun prøve at pille ved hinderne igen
.
Kom så på fødegangen dagen efter (40+5) kl. 13 og hun lavede hun ctg på mig, som bare viste lidt plukkeveer. Kl. 14 løsnede hun hinder og valgte at tage vandet. 
14.45 ca. begyndte mine veer og lillesøster er født 16.07 .

Sender alt det vestøv jeg kan med håb om snarlig fødsel :-)

Anmeld

11. marts 2014

Tystys14

Møn-Mor skriver:

Åh hvor jeg kender det. 

Mit første barn blev født 39+5 - veerne startede 01.45, vandet gik ved 4 tiden, var på sygehuset 05.15 og 9 cm åben, pressede 1,5 time og blev klippet og ud kom han kl. 07.02.

Mit 2. barn blev født 40+5 - SÅ snyd, når jeg regnede med at føde lidt før ligesom med storebror.
Havde ikke rigtig nogle veer, lidt plukkeveer, hvor maven blev helt spændt.
Var til jordemoder dagen før (40+4) og hun prøvede at løsne hinderne lidt, da jeg var 3 cm åben og hun kunne manipulere mig til 4-5 cm - hun sagde at hun regnede med jeg fødte muligvis i løbet af natten, men hvis ikke kunne jeg komme på fødegangen dagen efter, hvor hun selv havde vagt, og så ville hun prøve at pille ved hinderne igen
.
Kom så på fødegangen dagen efter (40+5) kl. 13 og hun lavede hun ctg på mig, som bare viste lidt plukkeveer. Kl. 14 løsnede hun hinder og valgte at tage vandet. 
14.45 ca. begyndte mine veer og lillesøster er født 16.07 .

Sender alt det vestøv jeg kan med håb om snarlig fødsel :-)

Hold da op en tur med nr2  Håber virkelig jeg snart går i fødsel selv, for har først tid på fødegangen den 23/3 hvilket der er lang tid til synes jeg.  

Tager glædeligt imod vestøvet.  Og tigger og ber til det snart sker, for ja man føler sig jo lidt snydt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.