akupunktur imod bækkensmerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. marts 2014

ano14316

Hej...

Jeg vil bare fortælle at min jordemoder henviste mig til akupunktur på sygehuset imod bækkrnsmerter, som jeg har pga bækkenløsning.. Jeg var til min 1. Behandling idag og det er noget der virker... Det har haft en kæmpe effekt...

Har før fået akupunktur imod andre ting og vil sige at denne behandling er mere ubehagelig end hvad jeg ellers har prøvet, men det virker også bare langt bedre..!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2014

EnSødMor

ano14316 skriver:

Hej...

Jeg vil bare fortælle at min jordemoder henviste mig til akupunktur på sygehuset imod bækkrnsmerter, som jeg har pga bækkenløsning.. Jeg var til min 1. Behandling idag og det er noget der virker... Det har haft en kæmpe effekt...

Har før fået akupunktur imod andre ting og vil sige at denne behandling er mere ubehagelig end hvad jeg ellers har prøvet, men det virker også bare langt bedre..!

Jeg fik tilbudt det i første graviditet, men turde ikke, men smerterne er værre denne gang, så ved ikke rigtig om jeg skal gøre det, men gør det ikke ondt?? ;(

Anmeld

11. marts 2014

roenlund

Jeg fik det også i første graviditet og synes det hjalp :-) denne gang for jeg dog ikke da jeg har en times transport til nærmeste sted jeg kan modtage behandling og det giver mig større gener  end det hjælper...

jeg synes ikke det er specielt slemt at få, smerterne de hjælper mod er værre

Anmeld

11. marts 2014

Tvebakken

Jeg fik akupunktur mod bækkenløsning i min 2. graviditet.
Valgte "bare" en privat akupunktør - da jeg på det tidspunkt ikke vidste (hvis det også var den gang?), at man kunne få det via sundhedsvæsnet.

Det var min bedste beslutning ever - det var DET ENESTE, der holdt mig gående de sidste 3 mdr af min graviditet - jeg fik behandling et par gange om ugen.
Holdt 10 dages pause, og så måtte jeg ned (bogstaveligt) og kravle igen - kunne slet ikke rejse mig.

Så - virkelig en god investering - får jeg bækkenløsning igen (er nu gravid 4. gang), så har jeg helt sikkert det i baghånden!

Anmeld

11. marts 2014

Lykke:)

ano14316 skriver:

Hej...

Dejligt at høre, at det hjælper!

- det hjalp SLET ikke på mig

Anmeld

11. marts 2014

ano14316

EnSødMor skriver:

Jeg fik tilbudt det i første graviditet, men turde ikke, men smerterne er værre denne gang, så ved ikke rigtig om jeg skal gøre det, men gør det ikke ondt?? ;(

Ikke i forhold til bækkrnsmerterne...

Det er kun i mine 'gamle' skader det gør ondt, men har haft bækkenproblemer i mange år... men så dejligt det er bagefter opvejer det helt klart...

Anmeld

11. marts 2014

ano14316

Lykke:) skriver:

Dejligt at høre, at det hjælper!

- det hjalp SLET ikke på mig

Havde de noget bud på hvorfor det ikke hjalp på dig?

Anmeld

11. marts 2014

Lykke:)

ano14316 skriver:

Havde de noget bud på hvorfor det ikke hjalp på dig?

Nej. mærkede INGEN forandring overhovedet. Udover at jeg var øm der hvor nålene havde siddet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.