Av av!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. marts 2014

Anonym trådstarter

Sagen er at jeg er gravid i uge 25, og kan simpelthen ikke have sex med manden længere, selvom jeg gerne vil!
Jeg er SÅ øm i skeden, det er helt forfærdeligt. Jeg kan være nok så tændt, men han kan ikke engang komme til med en finger uden at jeg piver. (Nu blev det lige lidt detaljeret, bær over med mig)

Jeg har aldrig før været øm på den måde inde i skeden. Har søgt lidt rundt på nettet, men kan bare ikke finde noget. Er der nogen der har nogle bud på hvad det kan være? - For det er da møg irriterende ikke at kunne have sex når nu man gerne vil. Skal til 2. lægetjek på fredag, så har tænkt mig at tage det op med lægen der, men tænkte at jeg lige ville høre ad om der var nogen herinde der måske havde oplevet noget lignende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2014

Dr. House

Anonym skriver:

Sagen er at jeg er gravid i uge 25, og kan simpelthen ikke have sex med manden længere, selvom jeg gerne vil!
Jeg er SÅ øm i skeden, det er helt forfærdeligt. Jeg kan være nok så tændt, men han kan ikke engang komme til med en finger uden at jeg piver. (Nu blev det lige lidt detaljeret, bær over med mig)

Jeg har aldrig før været øm på den måde inde i skeden. Har søgt lidt rundt på nettet, men kan bare ikke finde noget. Er der nogen der har nogle bud på hvad det kan være? - For det er da møg irriterende ikke at kunne have sex når nu man gerne vil. Skal til 2. lægetjek på fredag, så har tænkt mig at tage det op med lægen der, men tænkte at jeg lige ville høre ad om der var nogen herinde der måske havde oplevet noget lignende?

Det kan muligvis være skedesvamp, som er meget normalt at få i en graviditet. 

Anmeld

10. marts 2014

charlottekri

Jeg tænker straks svamp i skeden. Det får det til at hæve op og man er bare super øm! Jeg fik det ad flere omgange begge gange jeg var gravid og man kan købe medicin i håndkøb til det, men ville loge vende det med lægen først.
Håber du/i finder en løsning
Knus

Anmeld

10. marts 2014

Anonym trådstarter

Tak for svar begge to. 

Jeg vil så lige vende med lægen på fredag, og så krydser jeg fingre for at det går hurtigt over igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.