sygemelding

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
1 svar
2 synes godt om
10. marts 2014

ømor34

Hej alle i skønne kvinder!

Jeg ved ikke, hvad jeg vil med denne tråd andet end at få luft Jeg har i dag været ved lægen og få en sygemelding. Jeg er i dag 30+1 og nu kunne jeg bare ikke overskue det mere. Jeg har i denne graviditet fået bækkenløsning og graviditets sukkersyge. I forvejen har jeg pacemaker og lavt stofskifte. Alle disse diagnoser samt stress over ikke at kunne passe mit arbejde godt nok, blev simpelthen for meget, og ja så var jeg altså en tur ved lægen og fik mig selv sygemeldt.
Det var noget af en lettelse, især fordi min chef var supercool omkring det. Hun tog det helt roligt og sagde, at det havde hun nok ventet, hun havde egentlig troet, den var kommet før, og nu skulle jeg endelig bare slappe af, og så snakkede vi da bare ved på fredag.

Ja det var lige lidt fra mig tak fordi du læste med

VH

Ømor 34

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2014

Trekløver(:

ømor34 skriver:

Hej alle i skønne kvinder!

Jeg ved ikke, hvad jeg vil med denne tråd andet end at få luft Jeg har i dag været ved lægen og få en sygemelding. Jeg er i dag 30+1 og nu kunne jeg bare ikke overskue det mere. Jeg har i denne graviditet fået bækkenløsning og graviditets sukkersyge. I forvejen har jeg pacemaker og lavt stofskifte. Alle disse diagnoser samt stress over ikke at kunne passe mit arbejde godt nok, blev simpelthen for meget, og ja så var jeg altså en tur ved lægen og fik mig selv sygemeldt.
Det var noget af en lettelse, især fordi min chef var supercool omkring det. Hun tog det helt roligt og sagde, at det havde hun nok ventet, hun havde egentlig troet, den var kommet før, og nu skulle jeg endelig bare slappe af, og så snakkede vi da bare ved på fredag.

Ja det var lige lidt fra mig tak fordi du læste med

VH

Ømor 34

Det er da dejligt, du kan slappe af og passe på dig og den lille i maven nu med god samvittighed

Lyder som en super chef med en god forståelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.