Katvig voksipose?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.185 visninger
28 svar
2 synes godt om
10. marts 2014

Jj1709

Hvor kan de købes henne? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2014

--Line..

jeg har en jeg gerne vil sælge. men den er blå?.

Anmeld

10. marts 2014

Jj1709

Den skal helst være i pige farver  Ved du evt om der er en side på nettet der sælger dem? Synes jeg har ledt, og ledt uden held 

Anmeld

10. marts 2014

--Line..

ikke som nye, men kan se at på trendsales er der nogle.

Anmeld

10. marts 2014

Jj1709

Jeg må derind og kigge så 

Anmeld

10. marts 2014

Marts<3

Jeg har set den fornyelig i ønskebørn. Bor du i Kbh, så findes den også i Banditten på Østeebrogade:-) OG på deres Webshop:-)

Anmeld

10. marts 2014

Jj1709

Jeg bor i Nordjylland, så jeg må nøjes med webshoppen  Men tusinde tak for tippet 

Anmeld

10. marts 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Jj1709 skriver:

Hvor kan de købes henne? 

Synes jeg læste et sted at Katvig var gået konkurs - gik ud fra at det var derfor jeg kun kunne finde dem på dba og andre secondhand sider.... 
- men det kan jo godt være at man stadig kan få dem fra nye. Så at babysam havde fået en ny kollektion af babytøj fra Katvig for nogle uger siden.... 

Sig lige til hvis du finder en! 

Anmeld

10. marts 2014

Englepigens mor

Går ud fra det er MPD'en du mener?
Tror ikke du kan finde en ny, så skal du være heldig at der en nogle butikker der har en "gammel" liggende, men har set dem til salg både på DBA og trendsales, hvis du kan bruge en brugt.

Anmeld

10. marts 2014

Jj1709

Clgh skriver:

Synes jeg læste et sted at Katvig var gået konkurs - gik ud fra at det var derfor jeg kun kunne finde dem på dba og andre secondhand sider.... 
- men det kan jo godt være at man stadig kan få dem fra nye. Så at babysam havde fået en ny kollektion af babytøj fra Katvig for nogle uger siden.... 

Sig lige til hvis du finder en! 

Det har jeg os hørt de er, men de er vist startet op igen 

Havde bare håbet man kunne købe dem stadig, nu hvor man stadig kan købe meget af det "gamle" katvig tøj osv 

Men jeg skal nok sige til hvis jeg finder steder de kan købes.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.