2 gange med skyggestreger ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
3 svar
1 synes godt om
9. marts 2014

Tullemulle

Hej alle jer dejlige mennesker ! Jeg tog en test på min forventet mens dag, der kom en skygge streg på testen den var meget svag og man kunne kun "ane" den i et bestemt lys .. Jeg fik så min mens om natten, den varede kun i 3 dage, hvilket ikke er normalt for mig, den er der normalt i 5-6 dage, da den sluttede på 3 dagen (i dag) tog jeg en test igen og inden for tiden kom en til skygge streg?? Denne her gang var den tydlig end sidste gang, jeg kan se den er rosa farvet, kan se den i alm. Lys .. Men kun ane den .. Synes bare det hele er noget mærkeligt noget med de streger, også når man tænker på jeg lige er kommet af med min mens?? ..har nogle prøvet ligene, og var gravide eller ikke? Hvad skal jeg tro ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2014

Pcokate

Tullemulle skriver:

Hej alle jer dejlige mennesker ! Jeg tog en test på min forventet mens dag, der kom en skygge streg på testen den var meget svag og man kunne kun "ane" den i et bestemt lys .. Jeg fik så min mens om natten, den varede kun i 3 dage, hvilket ikke er normalt for mig, den er der normalt i 5-6 dage, da den sluttede på 3 dagen (i dag) tog jeg en test igen og inden for tiden kom en til skygge streg?? Denne her gang var den tydlig end sidste gang, jeg kan se den er rosa farvet, kan se den i alm. Lys .. Men kun ane den .. Synes bare det hele er noget mærkeligt noget med de streger, også når man tænker på jeg lige er kommet af med min mens?? ..har nogle prøvet ligene, og var gravide eller ikke? Hvad skal jeg tro ? 

Hvis der er farve i er det jo ikke en skyggestreg men om di har (haft) en bio eller er gravid kan jeg ikke svare på. Test om et par dage igen og se ad. 

Anmeld

10. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvis den er lyserød er det ikkr en skyggestreg test igen om et par dage og se om den er tydeligere, ellers var det nok en bio. 

Anmeld

10. marts 2014

Tullemulle

Okay jeg tester om et par dage igen, jeg tror også bare det er en bio desværre .. Så er det 2 gang det ender i en bio, rigtig træls når man har prøvet på pb i 1 år og 3 mrd. Der må meget gerne snart ske noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.