Det gør så ondt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2014

Albertsen92

Prøv at læs om vulvodyni

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2014

Papillon

Det, du beskriver, lyder for mig, som når jeg har svamp (hvilket jeg får med jævne mellemrum). Huden bliver tynd, sart og irriteret, og det svier ved og efter sex, og jeg får nemt sår og rifter. 

Det samme gjorde sig gældende, dengang jeg havde opdaget klamydia (vi var begge testet negativ kort før forholdet, så vi regnede ikke med det, men fandt ud af det senere). Da var det helt ulideligt at have sex.

Nå, det er mine erfaringer. Måske lægen kan hjælpe?

Anmeld

11. marts 2014

Anonym trådstarter

Papillon skriver:

Det, du beskriver, lyder for mig, som når jeg har svamp (hvilket jeg får med jævne mellemrum). Huden bliver tynd, sart og irriteret, og det svier ved og efter sex, og jeg får nemt sår og rifter. 

Det samme gjorde sig gældende, dengang jeg havde opdaget klamydia (vi var begge testet negativ kort før forholdet, så vi regnede ikke med det, men fandt ud af det senere). Da var det helt ulideligt at have sex.

Nå, det er mine erfaringer. Måske lægen kan hjælpe?

Men så skulle jeg jo have haft svamp i 9 år, som 7 gynærkologer og 3 læger har overset?

og som ikke viste jeg på nogle prøver, jeg har ikke klamydia eller andre kønssygdomme

Anmeld

11. marts 2014

Papillon

Anonym skriver:

Men så skulle jeg jo have haft svamp i 9 år, som 7 gynærkologer og 3 læger har overset?

og som ikke viste jeg på nogle prøver, jeg har ikke klamydia eller andre kønssygdomme

Det kan jeg godt se, det giver ikke ret meget mening. Men det er da også underligt, at læger og gynækologer ikke har fundet ud af noget 

Det kan da næsten ikke være til at holde ud, håber for dig, at du snart får et svar og allerhelst en løsning 

Anmeld

11. marts 2014

Anonym trådstarter

Albertsen92 skriver:

Prøv at læs om vulvodyni

øv det passer jo helt "perfekt" på mig

Anmeld

11. marts 2014

Anonym trådstarter

Papillon skriver:

Det kan jeg godt se, det giver ikke ret meget mening. Men det er da også underligt, at læger og gynækologer ikke har fundet ud af noget 

Det kan da næsten ikke være til at holde ud, håber for dig, at du snart får et svar og allerhelst en løsning 

Det er frygteligt!

og jeg så træt af det..

Men mange tak for dit indlæg alligevel, en krammer altid rar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.