Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi vil gerne købe det her legehus til vores datter. Men vi er meget i tvivl om, hvor god kvaliteten er? Om det er noget vakkelvorn noget.
Vi vil gerne have noget robust.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi vil gerne købe det her legehus til vores datter. Men vi er meget i tvivl om, hvor god kvaliteten er? Om det er noget vakkelvorn noget. Vi vil gerne have noget robust.
Der var et magen til, der forsvandt da Bodil kom her tæt på mig men eller tror jeg det er ok kvalitet. Dog er det meget lille til prisen synes jeg... Vi overvejede det selv; synes nemlig det er super fedt med de skæve vinkler
LinLin skriver: Der var et magen til, der forsvandt da Bodil kom her tæt på mig men eller tror jeg det er ok kvalitet. Dog er det meget lille til prisen synes jeg... Vi overvejede det selv; synes nemlig det er super fedt med de skæve vinkler
Det er super fedt!
mange fede detaljer.. Størrelsen bekymrer mig ikke så meget. Det er mere om det kan holde. ved du om rutsjebanen følger med?
Lucky05 skriver: Det er super fedt! mange fede detaljer.. Størrelsen bekymrer mig ikke så meget. Det er mere om det kan holde. ved du om rutsjebanen følger med?
LinLin skriver: Nej - det står vel på den side du har fundet det på..?
Nej - det står vel på den side du har fundet det på..?
Ja fandt det på en anden side.. Til 4000 kr.
Lucky05 skriver: Vi vil gerne købe det her legehus til vores datter. Men vi er meget i tvivl om, hvor god kvaliteten er? Om det er noget vakkelvorn noget. Vi vil gerne have noget robust.
Vi kiggede på et magen til. Vi valgte det fra. Synes det er alt for lille og træet er meget tyndt. Det ligner noget som knækker bare man puster til det.. Det er ærgerligt for det er nogle mega fine legehuse!
Miss Church skriver: Vi kiggede på et magen til. Vi valgte det fra. Synes det er alt for lille og træet er meget tyndt. Det ligner noget som knækker bare man puster til det.. Det er ærgerligt for det er nogle mega fine legehuse!
Har i været ude og se et ?
Tænkte nok det var noget tyndt noget
Lucky05 skriver: Ja fandt det på en anden side.. Til 4000 kr.
LinLin skriver: Det synes jeg så også er meget for så lille et hus
Det synes jeg så også er meget for så lille et hus
Jeg syntes det er fair nok, hvis det ikke havde været så tyndt træ. Der er mange andre fede detaljer med. men det er ikke pengene værd, hvis det er ligesom pap..
Vi har et fra samme firma, bare en anden model men samme stil her hvor vi bor. Det er noget bras, rent udsagt... Køb noget mere holdbart eller byg noget selv. Det der ville ulven kunne puste omkuld ved første blæs.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128