Hejsa.
Det er sådan så jeg er pt. sygemeldt pga. stress. Både pga. en tidligere stilling arbejdsmæssigt, men også private ting. Men aller-allermest pga. den tidligere tidsbegrænset stilling jeg havde fra oktober 2013-december 2013. Men jeg er snart igennem et stresshåndteringskursus, et tilbud fra Kommunen. Jeg føler bestemt, jeg har fået en god del ud af det - men jeg sidder stadig med bekymringstanker omkring fremtiden. For min fremtid som jeg ser den nu, er ikk, at jeg skal ud som pædagog (det er det jeg er uddannet som, og blev færdiguddannet i sommers).
Derfor mangler jeg inspiration til hvad jeg så kan arbejde med. Mine tanker indtil videre går på, at søge butiksarbejde som BabySam, ØnskeBørn, osv. Og så evt. tage coach-uddannelsen samtidig med. Dette er som sagt blot tanker indtil videre.
Ud fra min beskrivelse af hvem jeg er som person, hvor tror I så jeg ville egne mig at arbejde henne? 
- Jeg er et stort familie-menneske med masser af hjerterum. Jeg har brug for "trygge" rammer, - hvor jeg bliver udfordret, men uden at man bliver sablet ned (been there, done that(!)).
- Jeg udviser meget empati, tillid og troværdighed. En af mine svage sider er kritik (især den som fremstår "hård") - det kan jeg godt tage for personligt, men arbejder med mig selv om, at blive bedre til denne kritik.
- Jeg kan godt lide at hjælpe andre, men omvendt har jeg heller ikk brug for at stå med for meget ansvar overfor andre mennesker på nuværende tidspunkt.
- Jeg kan i min fritid godt lide at træne, fotografere, bage, projekter hjemme i huset og haven, rejse, gå ture, og holder meget af mine dyr (to små hunde og tre katte).
- Jeg vægter gensidig respekt, tillid og jeg er god til at lytte til andre.
Ja, det er hvad jeg lige nu kan "komme i tanke om"... Skyd løs med ideer 
På forhånd mange tak! 
Anmeld