Åh den ventetid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.849 visninger
3 svar
1 synes godt om
9. marts 2014

IdasSmor

Er total skruk. Vi gik i gang med projekt baby efter nytår. 

Men min tålmodighed er meget lille !!!! 

Jeg drømmer om babyer, kigger på baby ting og kan slet ikke vente til det sker. 

Andre der deler denne følelse ?? 

Synes det er lidt frustrerende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2014

Dr. House

IdasSmor skriver:

Er total skruk. Vi gik i gang med projekt baby efter nytår. 

Men min tålmodighed er meget lille !!!! 

Jeg drømmer om babyer, kigger på baby ting og kan slet ikke vente til det sker. 

Andre der deler denne følelse ?? 

Synes det er lidt frustrerende 

Jeg kan sagtens huske hvordan det var. 

Jeg fordrev tiden med bøger omkring barnets opvækst, film om gravide, og undersøgte meget omkring fødsler og babyer. Og det hjalp utrolig meget på min "skrukhed"

Anmeld

9. marts 2014

Anitta Kristiansen

Kender det alt for godt. Blev ikke gravid til at starte med anden gang så tænkte alt var galt, da jeg prøvede at glemme det lidt blev jeg gravid, nu venter jeg så bare på hun kommer ud. og den ventetid er lige så lang.
Jeg har set ting om fødslen og amning og har læst og læst. Har kigget for meget på sider som her inde og alt andet. Tiden følelse som om den er gået i stå. nu er jeg endda i gang med pynt til barnedåb men pludselig står man med et vidunder og tiden løber af sted.
Jeg håber at tiden ikke kommer til at føles så lang igen.
Hvis du vil se noget kan du se: hjælp vi skal føde! På DR1's hjemmeside eller ond born every minute på Youtube

Anmeld

11. marts 2014

IdasSmor

Anitta Kristiansen skriver:

Kender det alt for godt. Blev ikke gravid til at starte med anden gang så tænkte alt var galt, da jeg prøvede at glemme det lidt blev jeg gravid, nu venter jeg så bare på hun kommer ud. og den ventetid er lige så lang.
Jeg har set ting om fødslen og amning og har læst og læst. Har kigget for meget på sider som her inde og alt andet. Tiden følelse som om den er gået i stå. nu er jeg endda i gang med pynt til barnedåb men pludselig står man med et vidunder og tiden løber af sted.
Jeg håber at tiden ikke kommer til at føles så lang igen.
Hvis du vil se noget kan du se: hjælp vi skal føde! På DR1's hjemmeside eller ond born every minute på Youtube

Åh ja ventetiden på positiv test er jo uendelig lang. 

Efter vi gik i gang er det som om det fylder alt for meget i mit hoved. Tænker konstant på baby, graviditet og alt med baby. 

Drømmer så meget om at min store pige snart kan kalde sig storesøster !!! 

Tillykke med din graviditet. Ja de 9 måneder er nærmest lige så lange 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.