Go' morgen... Helt lost, ang, i morgen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2008

Astrid P

Tina og jeg kommer da!
Men hvornår var det egentlig at vi skulle være der?
KH Astrid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2008

Tynen

Damen siger ved 10-tiden :)

Har I egentlig fået adressen?
Ellers så send mig lige en Privat Besked.

Trine

Anmeld

26. marts 2008

birgittemarie

Åh åh... Nu kommer jeg også snigende med en dum og træls aflysning :'( Jeg har ventet hele dagen, for at se, hvordan situationen udviklede sig, men nu har jeg besluttet mig, for vil ikke sidde og smitte lille Emily i bilen eller jer andre og bebser oppe hos dig Mette +o( Michael har ligget med influenza i fire dage og jeg er altså møg bange for at komme til at smitte nogle, så vi kommer ikke. Undskyld tusind gange for den sene afmelding :$ Jeg traaaaaak den ud, for at se, om jeg måske kunne overbevise mig selv om, at det var forsvarligt, men nu vil jeg være voksen og se fakta i øjnene: JEG SMITTER 8( ØV BØV RØV :@ Jeg håber, I får en dejlig dag og der ikke er flere, der bliver syge nu. Knus fra Birgitte

Anmeld

26. marts 2008

Astrid P

NEEEEEEEEEEEJJJJJJJ FOR FANDEN DA, BIRGITTE..... ØV MAND!

Anmeld

26. marts 2008

birgittemarie

:$ Unskyld :$ Men jeg vil altså ikke have en hel flok syge babyer på samvittigheden :'(

Anmeld

26. marts 2008

Loggidut

aj hvor er vi nogle slapsvanse....ja jeg er sgu også smitsom...og tif har et underlig sår i mundvigen, christian har følt sig dårlig i går og i dag...den eneste der trives her er michael!

og som du siger...det er bare ikke i orden at smitte andre...jo med skoldkopper, men ellers ikke!

Anmeld

26. marts 2008

Nadi

Vi prøver lige igen...

Hvor længe har folk tænkt sig at blive for vil rigtig gerne komme forbi og sige hej når jeg har haft irl-MG på besøg?!

Anmeld

27. marts 2008

ivfmarie

Nadi skriver:

Vi prøver lige igen...

Hvor længe har folk tænkt sig at blive for vil rigtig gerne komme forbi og sige hej når jeg har haft irl-MG på besøg?!

Jeg skal køre senest kl to - skal hente Freja i dp...

Marie

Anmeld

27. marts 2008

Loggidut

ivfmarie skriver:

Nadi skriver:

Vi prøver lige igen...

Jeg skal køre senest kl to - skal hente Freja i dp...

Marie

OHHH ER DU DER IVF....vil du ikke gøre mig en stor tjeneste...vil du ikke give astrid 40 kroner fra mig af? så får du dem af mig!

Anmeld

27. marts 2008

Astrid P

Vi kører også hjem senest kl. 14...
KH Astrid og Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.