Sex = nervøs!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. marts 2014

AnnaK89

Jeg skriver fordi, at når min kæreste og jeg har haft sex og jeg selvfølgelig kommer til sidst, så får jeg syge plukveer. Og det burde jeg da bare slet ikke have nu?
Men jeg er ikke i tvivl - jeg mærker en helt tydelig hård klump! Kan mærke den hele vejen langs siden og næsten op til navlen. Men jeg er kun 13+4 og min livmoder sidder vel ikke så langt oppe nu?

Jeg er 3. gangs skal det nok lige siges. Plukveerne varer ca. 1-2 min og før slapper livmoderen af igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2014

2babygirls

AnnaKJ skriver:

Jeg skriver fordi, at når min kæreste og jeg har haft sex og jeg selvfølgelig kommer til sidst, så får jeg syge plukveer. Og det burde jeg da bare slet ikke have nu?
Men jeg er ikke i tvivl - jeg mærker en helt tydelig hård klump! Kan mærke den hele vejen langs siden og næsten op til navlen. Men jeg er kun 13+4 og min livmoder sidder vel ikke så langt oppe nu?

Jeg er 3. gangs skal det nok lige siges. Plukveerne varer ca. 1-2 min og før slapper livmoderen af igen.

Det er meget normalt... Jeg undgik orgasmer fordi det gjorde nas

Anmeld

8. marts 2014

AnnaK89

2babygirls skriver:

Det er meget normalt... Jeg undgik orgasmer fordi det gjorde nas

Okay tak for svar.
Har ikke oplevet det så tidligt i mine andre graviditeter, så blev da lidt nervøs for om det nu var okay.

Anmeld

8. marts 2014

2babygirls

AnnaKJ skriver:

Okay tak for svar.
Har ikke oplevet det så tidligt i mine andre graviditeter, så blev da lidt nervøs for om det nu var okay.

Jeg tror du mærker det så tidligt fordi du netop er 3. gangs.

Anmeld

8. marts 2014

AnnaK89

2babygirls skriver:

Jeg tror du mærker det så tidligt fordi du netop er 3. gangs.

Kan sagtens være at du har ret.
Jeg tror, at jeg tager den lidt med ro

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.