Slut med tus tlfnr på armen :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2014

tarkoflen

Den er fin, men jeg tror som andre også du skal finde noget knapsystem eller noget smart, så den lille bandit ikke bare tager den af måske noget med noget der skal igennem en lykke og så nogle flere knapper? Tænker så det ikke er for nemt og at hvis knappen går op/falder af, så ryger armbåndet ikke.

Ideen er super god.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2014

MyLove E

tarkoflen skriver:

Den er fin, men jeg tror som andre også du skal finde noget knapsystem eller noget smart, så den lille bandit ikke bare tager den af måske noget med noget der skal igennem en lykke og så nogle flere knapper? Tænker så det ikke er for nemt og at hvis knappen går op/falder af, så ryger armbåndet ikke.

Ideen er super god.

Jeg må prøve mig lidt frem ;-) Ellers må jeg jo bare sige til ham at den ikke må tages af

Anmeld

9. marts 2014

Maja88

MyLove E skriver:

Ja de skal jo også af igen

Jeg har også haft nogle stykker af dem. Men det er jo ikke alle steder og de der plastik nogen kan kun bruges en gang

Men fisen skal ha en til sommer ;-)

Nej altså tænker hvis barnet blev taget af en fremmed.. med en tush på armen kan de ikke bare sige det er deres barn.. mrn kan de når armbåndet er pillet af

Anmeld

9. marts 2014

MyLove E

Maja88 skriver:

Nej altså tænker hvis barnet blev taget af en fremmed.. med en tush på armen kan de ikke bare sige det er deres barn.. mrn kan de når armbåndet er pillet af

Men sådanne tanker vil jeg slet ikke tænke

Anmeld

9. marts 2014

LinLin

Maja88 skriver:

Er det med det udgangspunkt du skriver Tlf nummer på dit barn? At der er nogen der tager det...
Så må det da være svært at bevæge sig ud

Anmeld

9. marts 2014

LinLin

MyLove E skriver:

Bum et smart, hurtigt nemt armbånd med navn.

Idéen kom her til aften og der blev bare lavet en hurtig en.
Vil gerne ha lamineret papir/stof på den :-):-)

Hvad synes I?

Fin ide - med et andet lukkesystem

Anmeld

9. marts 2014

MyLove E

LinLin skriver:

Fin ide - med et andet lukkesystem

Vil prøve med tryk knap :-)

Anmeld

9. marts 2014

anynom

Maja88 skriver:

Tusch på armen kan da vaskes lige så hurtigt af som man kan tage et armbånd af barnet? 

Anmeld

9. marts 2014

Maja88

JulieWH skriver:

Tusch på armen kan da vaskes lige så hurtigt af som man kan tage et armbånd af barnet? 

Kommer da an på tushen

Anmeld

9. marts 2014

Maja88

LinLin skriver:

Er det med det udgangspunkt du skriver Tlf nummer på dit barn? At der er nogen der tager det...
Så må det da være svært at bevæge sig ud

Nej bruger hverken armbånd eller nr på armen..

Holder øje med hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.