Sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. marts 2014

Anonym trådstarter

Hej herinde

Jeg er gravid med nr to og har i øjeblikket INGEN lyst til sex. Vi har haft et normalt, velfungerende sexliv før vores datter blev født, men efter hendes fødsel har det haltet lidt og nu, hvor jeg er gravid igen er lysten fuldstændig forsvundet. Når vi endelig har sex kan jeg overhovedet ikke finde mig tilrette i det og ligger mest og venter på, at det er overstået. 

Er der nogen, der har prøvet det samme? Eller måske nogen, der har et råd? Vil så gerne genfinde lysten, for har en virkelig dejlig mand, som jeg elsker 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2014

B&J

jeg tror lysten kommer tilbage måske i mens du er gravid og måske først bagefter...

kroppen opføre sig jo helt forskelligt og ja der er ikke andet for at sige det til kæresten og sig når din lyst kommer skal du nok springe på ham i mellem tiden må han jo lige finde sig lidt i det

Anmeld

10. marts 2014

Anonym trådstarter

Jeg er enig med B&J...

Kender det egentlig godt lidt - lysten kommer og går... 

Prøv at tænke over, hvad du og han kan gøre, for at give dig lyst... Tage opvasken? Komme med blomster eller noget helt tredje?

Anmeld

10. marts 2014

LineV

Hej herinde

Jeg er gravid med nr to og har i øjeblikket INGEN lyst til sex. Vi har haft et normalt, velfungerende sexliv før vores datter blev født, men efter hendes fødsel har det haltet lidt og nu, hvor jeg er gravid igen er lysten fuldstændig forsvundet. Når vi endelig har sex kan jeg overhovedet ikke finde mig tilrette i det og ligger mest og venter på, at det er overstået. 

Er der nogen, der har prøvet det samme? Eller måske nogen, der har et råd? Vil så gerne genfinde lysten, for har en virkelig dejlig mand, som jeg elsker 

Jeg havde absolut heller ingen sexlyst de første tre måneder af min graviditet. Jeg var faktisk så oprevet over det, at jeg græd overfor min kæreste flere gange fordi jeg frygtede at jeg ikke længere tændte på ham og aldrig igen kom til det. Bøtten er vent igen, ikke med ligeså meget fuld skrue som inden graviditeten men vi/jeg har fundet lysten igen, nu handler det bare om at finde tid og energi til det da vi har nogle travle hverdage Håber for dig at i finder gnisten og lysten igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.