Det klør og det svier..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. marts 2014

Anonym trådstarter

ja forneden.

Jeg er 2. gangs gravid og ca. 8 uger henne.

Men er nu hårdt ramt af kløen og svien forneden og udover det øget udflod. Hvad er der galt? Jeg skal til 1. undersøgelse hos lægen om 14 dage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2014

Bare-mig

Anonym skriver:

ja forneden.

Jeg er 2. gangs gravid og ca. 8 uger henne.

Men er nu hårdt ramt af kløen og svien forneden og udover det øget udflod. Hvad er der galt? Jeg skal til 1. undersøgelse hos lægen om 14 dage.

Svamp?

Anmeld

8. marts 2014

Frk.S

Mit bud er også svamp.

Anmeld

8. marts 2014

Anonym trådstarter

er det farligt for baby - kan jeg købe noget i håndkøb eller skal jeg gennem lægen?

Jeg har aldrig haft problemer med det før - er detmin graviditet der fremprovokere det?

Anmeld

8. marts 2014

Mama2012

Du har lettere ved at få svamp, når du er gravid. Der er håndkøbsmedicin mod det, men er ikke sikker på, hvordan det er under graviditet... Man må, så vidt jeg husker, ikke bruge stikpillerne i canesten pakkerne, men spørg hellere lægen, eller farmaceuten på apoteket 

Anmeld

8. marts 2014

Frk.S

Anonym skriver:

er det farligt for baby - kan jeg købe noget i håndkøb eller skal jeg gennem lægen?

Jeg har aldrig haft problemer med det før - er detmin graviditet der fremprovokere det?

Nej, det er meget normalt at få det i løbet af graviditeten.

Man kan få noget i håndkøb der hedder Canesten. Det er en vaginaltablet og så noget creme. Du skal bare huske at du ikke må bruge indføringshylster til tabletten når du er gravid. så skal du selv ligge den op.. og så smør med cremen udvendigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.