uge. 4 ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
4 svar
2 synes godt om
8. marts 2014

EKBJ

Jeg testede positivt igår aftes og igen her til morgen. Ud fra termins-beregninger er jeg i 4. uge.

Er andens gang gravid og før fandt jeg først ud af det i 14. uge så dette er meget "nyt" for mig. 

Skal jeg ringe til lægen allerede på mandag eller hvornår?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2014

Miss Church

EKBJ skriver:

Jeg testede positivt igår aftes og igen her til morgen. Ud fra termins-beregninger er jeg i 4. uge.

Er andens gang gravid og før fandt jeg først ud af det i 14. uge så dette er meget "nyt" for mig. 

Skal jeg ringe til lægen allerede på mandag eller hvornår?

Ja det kan du godt Måske vil de tage en test, ellers synes de det er fint med din egen Men du kan ligeså godt få tid til første lægesamtale i uge 10… 

Og tillykke  

Anmeld

8. marts 2014

EKBJ

Så vil jeg bestille en tid på mandag :-) 

Tak 

Anmeld

8. marts 2014

LinLin

Tillykke

Der er ingen grund til at bestille tid før du er i uge 8-9.... Der skal der tages blodprøver.

Jeg har aldrig fået bekræftet en graviditet hos lægen (og synes også det er spild af ressourcer ) Hvis du har testet positivt hjemme så er den god nok

Anmeld

8. marts 2014

EKBJ

LinLin skriver:

Tillykke

Der er ingen grund til at bestille tid før du er i uge 8-9.... Der skal der tages blodprøver.

Jeg har aldrig fået bekræftet en graviditet hos lægen (og synes også det er spild af ressourcer ) Hvis du har testet positivt hjemme så er den god nok

Tak 

Har testet to gange for en sikkerhed skyld. Og der er ingen tvivl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.