Overvægt & Planlagt kejsersnit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

753 visninger
7 svar
1 synes godt om
8. marts 2014

Anonym trådstarter

Hej herinde. 

Jeg er overvægtig og ville rigtig gerne ha pks, da det endte med aks sidste gang for snart 8 år siden. Men nu er det sådan at læger & JM osv helst vil ha jeg føder alm og kommer med alle deres argumenter om overvægt osv. 

Nogen herinde der har oplevet noget der ligner eller gik i bare hele vejen og fik pks?.

På forhånd tak for i læste med. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2014

maria_wlt

Anonym skriver:

Hej herinde. 

Jeg er overvægtig og ville rigtig gerne ha pks, da det endte med aks sidste gang for snart 8 år siden. Men nu er det sådan at læger & JM osv helst vil ha jeg føder alm og kommer med alle deres argumenter om overvægt osv. 

Nogen herinde der har oplevet noget der ligner eller gik i bare hele vejen og fik pks?.

På forhånd tak for i læste med. 

Hvad er grunden til at du vil have KS?

Anmeld

8. marts 2014

Anonym trådstarter

Det er fordi det gik meget akut sidst og var slet ikke beredt på at det blev sådan. 

Men tænker jo nu meget naturligt at måske jeg bare skulle kaste mig ud i alm fødsel,  men er så meget i tvivl. 

Anmeld

8. marts 2014

E.J.mor.

Anonym skriver:

Det er fordi det gik meget akut sidst og var slet ikke beredt på at det blev sådan. 

Men tænker jo nu meget naturligt at måske jeg bare skulle kaste mig ud i alm fødsel,  men er så meget i tvivl. 

alm fødsel er det bedste.

ks er vel kun hvis noget er galt.

Anmeld

8. marts 2014

SHERO

Jeg fik pks for 6 uger siden, grundet meget traumatisk fødselsforløb der endte i aks.Jeg havde ingen problemer med at få lov, hørte ingen kommentarer omkring min vægt på trods af en bmi på 38

Anmeld

8. marts 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Synd, at dit fødselsforløb ikke blev så godt sidste gang, men der er jo ingen, der siger, at du ikke kan få en naturlig fantastisk fødsel denne gang.

Anmeld

8. marts 2014

Kløver

Min bmi er ca 37 nu (den var ca 34 i 2 graviditet)
Jeg havde traumatisk fødsel første gang som endte i aks og fik pks 2 gang. Og skal også have pks denne gang

Anmeld

8. marts 2014

Hullabullabulla

Nu er det jo DIG der skal føde dit barn og derfor DIG der i samråd med jm skal finde den bedste løsning. Selvom jeg aldrig frivilligt ville få ks, synes jeg da det er det du skal have hvis det gør dig tryg og tanken om naturlig fødsel gør dig utryg..

Når det så er sagt synes jeg bestemt også du skal have med i overvejelserne om hvorvidt du vil have det fint med beslutningen i fremtiden og ikke vil føle dig "snydt" for at opleve en alm fødsel (som jeg desværre har hørt nogle stykker sige)

Pøj pøj med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.