(februar) Hvad siger vægten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
16 svar
0 synes godt om
6. august 2009

Diana...

Hej Piger

Så det idag vi skal på vægten.

Jeg har været på og den siger 81 kg og jeg skal ned på 65 kg så der er jo en vej   Men jeg kan jo kun takke mig selv for det.

Hvad siger jeres?

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2009

Mca<3

Jo godmorgen

Min siger 75.1 og jeg skal ned på 64 så der er også et stykke vej  Men jeg vil kæmpe ..

Anmeld

6. august 2009

MoarViborg

66,2 - det er faktisk 0,7 kg mindre end i går, så har totalt optur (Skyndte mig så også lige at både amme og tisse først, så der røg da også liiige lidt)

Anmeld

6. august 2009

Diana...

Trineviborg skriver:

66,2 - det er faktisk 0,7 kg mindre end i går, så har totalt optur (Skyndte mig så også lige at både amme og tisse først, så der røg da også liiige lidt)

Ha ha så vi skal bare tisse og amme hele tiden den perfekte kur   Ja gid man kunne amme stadig det tabte jeg jo os helt vild af.

Anmeld

6. august 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Ha ha så vi skal bare tisse og amme hele tiden den perfekte kur   Ja gid man kunne amme stadig det tabte jeg jo os helt vild af.

Jeg taber mig slet ikke af at amme ...
De siger faktisk det er en gammel amme stue historie   Ellers så er det heldigt jeg ammer stadig , ellers ville jeg sgu være tung ,, griner

Anmeld

6. august 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Jeg taber mig slet ikke af at amme ...
De siger faktisk det er en gammel amme stue historie   Ellers så er det heldigt jeg ammer stadig , ellers ville jeg sgu være tung ,, griner

Hmm Jeg tabte 15 kg mens jeg ammet da jeg stoppet med at amme stoppet jeg os med at tabe mig og da jeg så fik p-piller tog jeg halvdelen på igen. Jeg kende mange der har tabt sig ved at amme men kende og nogen der tog på ved at amme. 

Anmeld

6. august 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Hmm Jeg tabte 15 kg mens jeg ammet da jeg stoppet med at amme stoppet jeg os med at tabe mig og da jeg så fik p-piller tog jeg halvdelen på igen. Jeg kende mange der har tabt sig ved at amme men kende og nogen der tog på ved at amme. 

Tabte mig også vildt meget med nr 2   Ved ikke hva der sker

Anmeld

6. august 2009

Muffinmus

Tabre mig heller ikke af at amme desværre...snyd nogen gør:-)Gjorde det helelr ikke med min søn dengang. Der tabte jeg mig lige så langtsom da jeg ammede som da jeg stoppede, ingen forskel der.

Nå, men vægtem siger minus 100 g, og det er så faktisk 300 g på 1 uge jeg har tabt i alt:-)
Så den siger nu 61,7 kg..stadig lidt vej, men slet ikke uoverskueligt.

Anmeld

6. august 2009

D.B.L

Vægten sagde 50,8, vejede 48 da jeg blev gravid med Cornelia. 

Altså synes heller ikke at det der amnings halløj hjælper på vægten ;0) 

Anmeld

6. august 2009

Mca<3

MariaE skriver:

Tabre mig heller ikke af at amme desværre...snyd nogen gør:-)Gjorde det helelr ikke med min søn dengang. Der tabte jeg mig lige så langtsom da jeg ammede som da jeg stoppede, ingen forskel der.

Nå, men vægtem siger minus 100 g, og det er så faktisk 300 g på 1 uge jeg har tabt i alt:-)
Så den siger nu 61,7 kg..stadig lidt vej, men slet ikke uoverskueligt.

Hvor meget vil du smide ???   Tror aldrig vi har set et billede af dig har vi ???  Mangler lidt et ansigt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.