Ondt i navlen og tidlig sluttet mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

604 visninger
1 svar
1 synes godt om
8. marts 2014

Tullemulle

Hej alle, jeg har lige kommet af med min mens i dag, den varede i kun 3 dage, og jeg plejer at have den i mindst 5 til 6 dage. Jeg har så i nat vågnet med virkelig mange smerter i min navle (ikke på huden) men inden i .. Som om noget sidder i klemme ? Det gør simpelhen så ondt at jeg er ved at bare sidde mig ned og tude ! Synes bare det er mærkelig at min mens stopper på 3 dagen .. .? Er de begge symptomer graviditets symptomer eller noget helt andet ? Håber nogle kan hjælpe ..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2014

Dr. House

Tullemulle skriver:

Hej alle, jeg har lige kommet af med min mens i dag, den varede i kun 3 dage, og jeg plejer at have den i mindst 5 til 6 dage. Jeg har så i nat vågnet med virkelig mange smerter i min navle (ikke på huden) men inden i .. Som om noget sidder i klemme ? Det gør simpelhen så ondt at jeg er ved at bare sidde mig ned og tude ! Synes bare det er mærkelig at min mens stopper på 3 dagen .. .? Er de begge symptomer graviditets symptomer eller noget helt andet ? Håber nogle kan hjælpe ..  

Har du været i kontakt med din læge?

Umiddelbart vil jeg sige at det ikke er tegn på graviditet, det med din navle. Og din menstruations længde kan være påvirket af stress, sexlivet mm. Så det vil jeg sige at du ikke skal være bekymret over.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.