Svamp i skeden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.492 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. marts 2014

Anonym trådstarter

Hvordan føles svamp?

Har lige været i behandling for blærebetændelse, (havde ingen symptomer - blev bare opdaget ved en urinprøve)

Nu klør det, svier og brændende fornemmelse når jeg skal tørre mig. Øget udflåd.. Arhh..

Jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre...

Jeg havde ingen problemer inden den såkaldte blærebetændelse...

Men nuuuu...

Har i haft det?

Kan det være svamp?

Har læst man skal have en stikpille og creme.

Jeg er ikke meget for at skal tage nogen som helst piller og slet ikke der op... Kan man ikke gøre noget andet???

God weekend.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2014

CaWi

Anonym skriver:

Hvordan føles svamp?

Har lige været i behandling for blærebetændelse, (havde ingen symptomer - blev bare opdaget ved en urinprøve)

Nu klør det, svier og brændende fornemmelse når jeg skal tørre mig. Øget udflåd.. Arhh..

Men nuuuu...

Har i haft det?

Kan det være svamp?

Jeg er ikke meget for at skal tage nogen som helst piller og slet ikke der op... Kan man ikke gøre noget andet???

God weekend.

Når jeg har svamp, er det både inde og ude for skeden ( altså på de inderste skamlæber)
Det klør, svier, og jeg har øget udflåd.
Jeg bruger Canesten stikpille og creme. Bruger jeg ikke stikpillen, hjælper det slet ikke.
Det er ikke så slemt med stik pillen. Den opløses/smuldrer, og resterne kommer med ud, sammen med din normale udflåd.

Anmeld

8. marts 2014

Mortil223

Rådfør dig med lægen inden du køber noget i håndkøb

der gælder lidt andre ting når man er gravid

Anmeld

8. marts 2014

Mathilde

Det lyder bestemt som svamp. Det er rigtig ubehageligt

Det kan også nemt komme efter behandling med penicillin. Jeg mener at man skal undlade at bruge stikpille når man er gravid og så kun bruge cremen. Men spørg på apoteket, de ved det helt sikkert

Og vent ikke for længe...det bliver kun værre og værre!

Anmeld

8. marts 2014

ano14316

Anonym skriver:

Hvordan føles svamp?

Men nuuuu...

Har i haft det?

Kan det være svamp?

God weekend.

Sådan føles svamp...
Og det er garanteret fordi du lige har været i penicillin behandling, det kan godt ødelægge bakteriefloraen og give svamp...

Anmeld

8. marts 2014

E.J.mor.

Anonym skriver:

Hvordan føles svamp?

Men nuuuu...

Har i haft det?

Kan det være svamp?

God weekend.

du kan sagtens bruge canesten,har jeg brugt igennem meget af min graviditet,og brug pillen også ellers hjælper det ikke,du føre pillen op med din finger og bruger creamen udvendigt.

Anmeld

8. marts 2014

Frk.S

Du må gerne bruge Canesten stikpille og creme.... du må bare ikke føre pillen ind med det medfølgende indføringshylster.

God bedring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.