penge tilbage i skat kan ses allerede nu :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2014

pussekat

da jeg prøve før være der 28 min venter på at log ind og her lige prøve kan ikke kom ind på der side mere gamle lort når de ved at flere 100000 folk vil på engang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria
pussekat skriver:

da jeg prøve før være der 28 min venter på at log ind og her lige prøve kan ikke kom ind på der side mere gamle lort når de ved at flere 100000 folk vil på engang

Det er jo officielt først på mandag, de ville teste systemet weekenden over. 

Anmeld

7. marts 2014

ESV

pussekat skriver:

Man kunne jo også bare vente når man ved at mange prøver, det er jo ikke anderledes på andre internet sider

Anmeld

7. marts 2014

LinLin

cecilie1984 skriver:

jeg var inde og kigge her til aften.

Så til dem der ikke ved det kan amn allerede se det i dag og ikke først på mandag

Der er jo nok lidt kø

Jeg finder først ud af det i juli eller sådan noget fordi min mand er selvstændig

Anmeld

7. marts 2014

Mother-love

Wee efter 45 min venten kom jeg igennem hehe. Og til et positivt syn

Anmeld

8. marts 2014

SandraXOXO

Jep også plus her... Dog får jeg det næppe udbetalt, der står "at jeg vil få pengene udbetalt så snart de har tjekket om jeg har betalt beløbene for andre års årsopgørelser" Det ved jeg så at jeg har betalt, men var i retten for et par år siden og tabte, så skylder dab boligselskab en stor sæk penge så dem får de vel, tror i ikke? :-S Kunne ellers ha været fedt at forsøde ungernes sommerferie :-D

Anmeld

8. marts 2014

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Min kæreste og jeg kunne ogs se det igår

Det kommer til at pynte på kontoen efter vi lige har købt ny bil og hele opsparingen er brugt

Anmeld

8. marts 2014

Carina:-)

Vi kan først se det til juli fordi jeg er selvstændig-men det plejer at gå nogenlunde lige op fordi jeg har en dygtig revisor 

Anmeld

8. marts 2014

Mor til Frederic og Freya

cecilie1984 skriver:

jeg var inde og kigge her til aften.

Så til dem der ikke ved det kan amn allerede se det i dag og ikke først på mandag

Der er jo nok lidt kø

Var også inde og kigge i går aftes - tak SKAT...

Sidste år gik skat pengene til en skorsten - afdækning og brændeovn, da ferien var planlagt og betalt...

I år skal der fyldes brænde i skur og vores familie bil har længe trængt til et nyt tårnleje - fjedre og støddæmpere. Og sikker på det bliver til en ekstra tur i et sommerhus..

Anmeld

8. marts 2014

Frk.S

Ja, både manden og jeg kom ind her til aften.

Jeg var i kø ca. ½ time. Min mand gik på lige da jeg var kommet ind, og der var der bare et par minutter.

Vi glæder os nu rigtig meget til april.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.