Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
En veloverstået NF med en sund og rask, omend meget doven baby. Den blev vist fanget lige midt i middagsluren og var sørme ikke meget for at bevæge sig. Til sidst fik den lige med nød og næppe vendt sig en smule, så de sidste mål kunne blive taget også
Lige da hun satte scanneren på maven og baby lå HELT stille, fik jeg en knude i maven og kiggede febrilsk efter et bankende hjerte. Heldigvis var det der og baby var som sagt bare meget træt åbenbart Hjertelyden fik vi også hørt, den lyd bliver man vist ikke træt af Terminen er nu fastsat til 13. september 2014 (14. sep før) så det passede vist meget godt. Er en gang tidligere blevet sat en uge frem efter en TS i uge 8, så regnede ikke med de store udsving Billede springer jeg over. Der var ikke så mange billeder i profil, da den lå og sov på maven med begge arme oppe ved ørerne. Hilsen en meget lettet Sara, der nu glæder sig til MD-scanningen sidst i april
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ayasmor skriver: En veloverstået NF med en sund og rask, omend meget doven baby. Den blev vist fanget lige midt i middagsluren og var sørme ikke meget for at bevæge sig. Til sidst fik den lige med nød og næppe vendt sig en smule, så de sidste mål kunne blive taget også Lige da hun satte scanneren på maven og baby lå HELT stille, fik jeg en knude i maven og kiggede febrilsk efter et bankende hjerte. Heldigvis var det der og baby var som sagt bare meget træt åbenbart Hjertelyden fik vi også hørt, den lyd bliver man vist ikke træt af Terminen er nu fastsat til 13. september 2014 (14. sep før) så det passede vist meget godt. Er en gang tidligere blevet sat en uge frem efter en TS i uge 8, så regnede ikke med de store udsving Billede springer jeg over. Der var ikke så mange billeder i profil, da den lå og sov på maven med begge arme oppe ved ørerne. Hilsen en meget lettet Sara, der nu glæder sig til MD-scanningen sidst i april
mille25 skriver: Tillykke med dem "dovne" baby.
Tillykke med dem "dovne" baby.
Tak skal du have Satser på vi lige fangede den i et træt øjeblik
Ayasmor skriver: Tak skal du have Satser på vi lige fangede den i et træt øjeblik
mille25 skriver: Den havde nok moslet meget rundt og var blevet træt. Smil.
Den havde nok moslet meget rundt og var blevet træt. Smil.
Haha, ja måske. Det var også 11.30 vi havde tid, så det var jo liiige midt i middagsluren :p
Ayasmor skriver: Haha, ja måske. Det var også 11.30 vi havde tid, så det var jo liiige midt i middagsluren :p
Sødt, tillykke med graviditeten.
Dejligt med en vellykket scanning, og tillykke med graviditeten :-) Sjovt, jeg havde også termin 13. september, fødte dog 18. september he he :-P
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128