Doven baby ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

787 visninger
7 svar
18 synes godt om
7. marts 2014

Ayasmor

En veloverstået NF med en sund og rask, omend meget doven baby. Den blev vist fanget lige midt i middagsluren og var sørme ikke meget for at bevæge sig. Til sidst fik den lige med nød og næppe vendt sig en smule, så de sidste mål kunne blive taget også

Lige da hun satte scanneren på maven og baby lå HELT stille, fik jeg en knude i maven og kiggede febrilsk efter et bankende hjerte. Heldigvis var det der og baby var som sagt bare meget træt åbenbart Hjertelyden fik vi også hørt, den lyd bliver man vist ikke træt af

Terminen er nu fastsat til 13. september 2014 (14. sep før) så det passede vist meget godt. Er en gang tidligere blevet sat en uge frem efter en TS i uge 8, så regnede ikke med de store udsving

Billede springer jeg over. Der var ikke så mange billeder i profil, da den lå og sov på maven med begge arme oppe ved ørerne.

Hilsen en meget lettet Sara, der nu glæder sig til MD-scanningen sidst i april

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2014

mille25

Ayasmor skriver:

En veloverstået NF med en sund og rask, omend meget doven baby. Den blev vist fanget lige midt i middagsluren og var sørme ikke meget for at bevæge sig. Til sidst fik den lige med nød og næppe vendt sig en smule, så de sidste mål kunne blive taget også

Lige da hun satte scanneren på maven og baby lå HELT stille, fik jeg en knude i maven og kiggede febrilsk efter et bankende hjerte. Heldigvis var det der og baby var som sagt bare meget træt åbenbart Hjertelyden fik vi også hørt, den lyd bliver man vist ikke træt af

Terminen er nu fastsat til 13. september 2014 (14. sep før) så det passede vist meget godt. Er en gang tidligere blevet sat en uge frem efter en TS i uge 8, så regnede ikke med de store udsving

Billede springer jeg over. Der var ikke så mange billeder i profil, da den lå og sov på maven med begge arme oppe ved ørerne.

Hilsen en meget lettet Sara, der nu glæder sig til MD-scanningen sidst i april

Tillykke med dem "dovne" baby.

Anmeld

7. marts 2014

Ayasmor

mille25 skriver:

Tillykke med dem "dovne" baby.

Tak skal du have Satser på vi lige fangede den i et træt øjeblik

Anmeld

7. marts 2014

mille25

Ayasmor skriver:

Tak skal du have Satser på vi lige fangede den i et træt øjeblik

Den havde nok moslet meget rundt og var blevet træt. Smil.

Anmeld

7. marts 2014

Ayasmor

mille25 skriver:

Den havde nok moslet meget rundt og var blevet træt. Smil.

Haha, ja måske. Det var også 11.30 vi havde tid, så det var jo liiige midt i middagsluren :p

Anmeld

7. marts 2014

mille25

Ayasmor skriver:

Haha, ja måske. Det var også 11.30 vi havde tid, så det var jo liiige midt i middagsluren :p

Ja de skal jo middagslur. Smil.

Anmeld

7. marts 2014

A&F

Sødt, tillykke med graviditeten.

Anmeld

7. marts 2014

Anna2706

Dejligt med en vellykket scanning, og tillykke med graviditeten :-) Sjovt, jeg havde også termin 13. september, fødte dog 18. september he he :-P 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.