13½ måned - vågner kl 05...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
5 svar
1 synes godt om
7. marts 2014

birthee

Jeps, så er mindstemanden herhjemme blevet 13½ måned, og har sovet som en engel indtil for 4 dage siden - nu vågner han hver morgen kl 05 - og jeg ligner på dette tidspunkt af dagen en hængt kat  hvordan dælen får jeg ham til at sove lidt længere? Han er ikke sulten, en flaske interesserer ham overhovedet ikke (han får stadig flaske pga. dårlig mund-motorik) - og vand vil han ikke drikke... Hvad gør jeg? De sidste to morgener har han vækket de to store (3 og 7 år), og det er altså for hårdt for den ældste at komme op 1½ time før en han plejer - ja det er faktisk hårdt for os alle sammen...

Gode råd modtages med kyshånd 

Nårh ja, han kommer forresten i seng 19-19.15, ellers bliver han simpelthen overtræt..

På forhånd tak for hjælpen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2014

mortilnoahogmelina

Min datter gjorder det samme en overgang .
Altså jeg tog kampen med hende blev ved at ligge hende ned .
Og så trak jeg hendes sengetid om aftenen til 19.30-19.45 det hjalp nu sover hun til omkrin kl 7-8 .

Anmeld

7. marts 2014

TrineMine86

birthee skriver:

Jeps, så er mindstemanden herhjemme blevet 13½ måned, og har sovet som en engel indtil for 4 dage siden - nu vågner han hver morgen kl 05 - og jeg ligner på dette tidspunkt af dagen en hængt kat  hvordan dælen får jeg ham til at sove lidt længere? Han er ikke sulten, en flaske interesserer ham overhovedet ikke (han får stadig flaske pga. dårlig mund-motorik) - og vand vil han ikke drikke... Hvad gør jeg? De sidste to morgener har han vækket de to store (3 og 7 år), og det er altså for hårdt for den ældste at komme op 1½ time før en han plejer - ja det er faktisk hårdt for os alle sammen...

Nårh ja, han kommer forresten i seng 19-19.15, ellers bliver han simpelthen overtræt..

Vores søn havde en periode op ca 6 måneder hvor han stof op mellem 3.45-5.15 og vi prøvede ALT uden held.. 

Anmeld

7. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vores vågner også kl 5 for tiden, mrn det hænger nok sammen med at vi har fået ny hverdags rutine hvor vi skal op dér 

Vi tager ham ind til os i sengen og ligger og hygger indtil vi har fået øjne en sjælden gang kan han faktisk falde lidt til ro/i søvn inde ved os. 

Anmeld

7. marts 2014

modesty

birthee skriver:

Min søn gjorde det i et halvt år, fra han var cirka et år til halvandet.

Til sidst gad min mand ikke mere. Så sagde han til min søn "det er nat, du skal sove" og lagde ham ned igen. Blev inde på værelset. Søn blev sur og blev ved med at rejse sig op og mand blev ved med at sige "det er nat, du skal sove". Det tog 2-3 morgener, og så sov han til 6-6:30.

Anmeld

7. marts 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Min dreng gjorde det i et halvt år. Det eneste vi gjorde var konsekvent at sige: Det er nat. Du skal sove. Og så ligge barnet ned. 

Min dreng er stædig og det tog noget tid, men han endte med at sove til kl. 7. 

Så i må sige til jer selv, at ingen i huset står op før klokken er 6 og så være konsekvente trods gråd og brok. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.