Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja... Så sidder jeg her og igang med belastning prøven for at se om jeg udvikler sukkersyge .. Jeg skulle møde ind fastende og har drukket et bæger sukkervand tilsat noget citron .. Sygeplejesken sagde jeg nok blev træt men man må ikke sove ... Der gik også kun et kvarter så havde jeg bare lyst til at sove. Jeg har nu en time tilbage ... Man bliver ret omtumlet og svimmel ... Puha glæder mig til det er overstået ...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jo jeg har iPad og en bog med
men hold da op hvor er jeg træt - blev du også det ??
håber din prøve gik godt og der ikke var noget ?
Nu er der kun en halv time tilbage
os2 skriver: Jo jeg har iPad og en bog med men hold da op hvor er jeg træt - blev du også det ?? håber din prøve gik godt og der ikke var noget ?
Jeg var afsted i går, og nøj hvor jeg bare hader det. Men nødvendigt er det jo desværre...
heldigvis viste tallet intet. Så nu forbereder jeg mig til den næste... Øv
Jeg skal også til det her i april Jeg har bedt om hele dagen fri, for jeg har sådan en tendens til at få en knaldrende hovedpine når jeg ikke spiser/drikker nok, og kan ikke rigtigt komme af med den igen, før end jeg har fået masser af hvile, noget at spise og drikke og sovet. Hvis jeg er heldig kan det gå væk af sig selv, og ellers må jeg ty til smertestillende Så har forberedt mig på det værste, puha...
os2 skriver: Ja... Så sidder jeg her og igang med belastning prøven for at se om jeg udvikler sukkersyge .. Jeg skulle møde ind fastende og har drukket et bæger sukkervand tilsat noget citron .. Sygeplejesken sagde jeg nok blev træt men man må ikke sove ... Der gik også kun et kvarter så havde jeg bare lyst til at sove. Jeg har nu en time tilbage ... Man bliver ret omtumlet og svimmel ... Puha glæder mig til det er overstået ...
Ej, må man ikke sove? jeg sov på gulvet i venteværelset fordi jeg var så træt og fik faktisk heller aldrig forklaret at det var det man blev træt af. Troede bare det var graviditets træthed. xD
Jeg var også til det idag. Føj for den .... Jeg sad efter en halv time og rystede, fik hjertebanken og alt muligt helt vildt Men der var ingen at spørge til råds, så efter en time begyndte det at aftage lidt.... Jeg tænker om det er et "tegn" på at noget er galt?? Når, men man får jo resultatet hurtigt, så håber bare den er som den skal være, værdien
Og Også for dig!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128