hvornår satte jeres sig fast?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
9 svar
6 synes godt om
7. marts 2014

justagirl

hej piger.. er bare nysg om hvornår jeres satte sig fast, og om i kunne mærke det?? ..

min satte sig fast sidste tirsdag.. var ikke i tvivl om det var det som skete.. først bevægede hun sig helt voldsomt og så knaste det ellers bare.. og så har jeg vraltet lige siden, jeg var 34+5

min jm bekræftede det igår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2014

LinLin

36+5 anden gang - kan ikke huske første gang

Anmeld

7. marts 2014

justagirl

LinLin skriver:

36+5 anden gang - kan ikke huske første gang

2 gang? hvordan kan de hoppe ud igen :d

Anmeld

7. marts 2014

Mathilde

1. graviditet i uge 32 mener jeg

Nu i 2. graviditet også uge 32. Jm sagde at han står fast, da jeg var derhenne i går, hvor jeg var 31+6...

Anmeld

7. marts 2014

VIPpigen

Jeg tror jeg var 27+ da Lilje stod fast. Både læger (havde alm læge, og en speciallæge tilknyttet) og min jm sagde det var tidligt. Og min speciallæge var overbevist om at jeg ville føde før tid, hvilket hun fik helt ret i

Anmeld

7. marts 2014

justagirl

VIPpigen skriver:

Jeg tror jeg var 27+ da Lilje stod fast. Både læger (havde alm læge, og en speciallæge tilknyttet) og min jm sagde det var tidligt. Og min speciallæge var overbevist om at jeg ville føde før tid, hvilket hun fik helt ret i

hvornår fødte du så:i

Anmeld

7. marts 2014

VIPpigen

justagirl skriver:

hvornår fødte du så:i

Jeg fødte 35+2

Anmeld

7. marts 2014

justagirl

VIPpigen skriver:

Jeg fødte 35+2

hold da op :I

Anmeld

7. marts 2014

Kamulla

34+0 og dagen efter havde jeg fået strækmærker og maven var sunket..

kunne tydeligt mærke det, men mange mærker det ikke.. Følte mine hofter blev revet fra hinanden, så nok fordi de rykkede sig da han satte sig fast.. :-) havde taget mavebillede om formiddagen og da jeg kom hjem senere efter smerter og havde stået i kvickly hvor jeg var sikker på vandet var ved at gå da jeg følte der faldt en sten ned, så havde maven taget et gigantisk ryk

Anmeld

7. marts 2014

VIPpigen

justagirl skriver:

hold da op :I

Ville gerne hun lige havde ventet 14 dage, så hun kom udenfor præmatur... Men det mente hun ikke selv. Og hun klarer sig godt i dag, og mærkes yderst lidt hun er født for tidligt. 

Er nu spændt på lillebror, om han bliver tiden ud, eller også vælger at komme før tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.