Skulle kvalmen ikke forsvinde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2014

WantingBaby2012

Emisoph skriver:

Jeg er i dag 15+5 og virkelig ramt af kvalme! Det er der såmænd ikke noget underligt i som sådan, hvis ikke det altså var fordi jeg først er blevet ramt af kvalme de sidste par uger! 

Ved 8+ noget oplevede jeg for første gang kvalme i graviditeten. Det var værst fra kl 13 og blev værre og værre frem til sengetid, altså intet morgen og formiddag. Sådan fortsatte kvalmen frem til 10+ something og derefter PIST væk, keg var lykkelig for selvom det "kun" var 14 dages tid var det ulideligt. Jeg føler virkelig med dem som er ramt længere tid!

Et par dage inden NF - ca. 12+3 - sneg kvalmen sig ind på mig igen, men jeg tænkte, at det bare var for en dags tid eller to, for man hører jo at det forsvinder omkring starten af 2. Semester...
Men det er bare blevet værre og værre siden med samme mønster som tidligere, altså fra tidlig eftermiddag og frem til aften!! Aldrig har min kvalme været så som nu, ØV!

Er der andre der har oplevet at kvalmen først er indtrådt så sent? Og i så fald, hvornår forsvandt den hos jer?

På forhånd tak for svar

Som andre også skriver så forsvinder kvalmen desværre ikke hos alle efter uge 12. 

Jeg havde også massiv kvalme, opkast og madlede fra 6+ til 17+ og det var et helvede!! 

Især når man forventede og håbede at den ville forsvinde i uge 12. 

Føler med dig  Men heldigvis ved man hvad årsagen er, og at man ender ud med en dejlig lille guldklump 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.