Transport af knap 6 mdr baby i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. marts 2014

Hvem?

sådan en her?

Hvordan??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2014

Lise

Jeg kender ikke den der... men jeg kender nogen der havde en anden af sådan en slags cykel, hvor der var plads til 2-3 ungeri. Den havde to sæder, hvoraf det ene - da den mindste var baby - nærmest lignede en skråstol. Så lå hun der... det var da smart

Anmeld

6. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Man kan få et babysæde.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. marts 2014

L&V

Hvem? skriver:

sådan en her?

Hvordan??

Man kan som regel få sådan en skråstol agtig dims til at sætte i

Anmeld

6. marts 2014

Hvem?

Lise skriver:

Jeg kender ikke den der... men jeg kender nogen der havde en anden af sådan en slags cykel, hvor der var plads til 2-3 ungeri. Den havde to sæder, hvoraf det ene - da den mindste var baby - nærmest lignede en skråstol. Så lå hun der... det var da smart

Ved du hva den skråstol hedder?

Det eneste jeg kan komme i tanke om, er en Boxette - og dem kan jeg ikke finde nogle steder-....

Anmeld

6. marts 2014

Hvem?

Mor11 skriver:

Man kan få et babysæde.

Men dem jeg kan finde går kun til 9 kg  -  og mit bjerg af en baby vejer 10,9 kg

Anmeld

6. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Hvem? skriver:

Men dem jeg kan finde går kun til 9 kg  -  og mit bjerg af en baby vejer 10,9 kg

Det tror jeg er underordnet, ligesom med autostole. De små siger også til 9kg. Det vigtigste er at de passer den i længden og den yder den støtte den skal. Ville gå ned til en forhandler og prøve at placere barnet i den så i kan se om han/hun kan sidde ordenligt dér.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.